برنامه های متنوع دهه کرامت در استان بوشهر برگزار می شود – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان

برنامه های متنوع دهه کرامت در استان بوشهر برگزار می شود - خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار سقف شیبدار، حجت الاسلام حسن صادق زاده صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه (سلام الله علیها) و دهه اظهار داشت: اکنون که در ایام دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) و برادر گرانقدر ایشان حضرت رضا علیه السلام قرار داریم برنامه های متنوعی در این ایام مبارک طراحی و اجرا خواهد شد.

سرپرست معاونت فرهنگی، تبلیغی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر افزود: برگزاری 250 مراسم محوری توسط هیات های مذهبی، 60 جشن محوری ویژه ایام دهه کرامت توسط کانون های فرهنگی تبلیغی و برپایی ایستگاه های صلواتی در میادین و خیابان های اصلی شهرها و روستاهای استان توسط هیات های مذهبی را از برنامه های این ایام است.

حجت الاسلام صادق زاده ادامه داد: تولید محتواهای ویژه این ایام در قالب پادکست، موشن، تیزر، پوستر و کلیپ با مشارکت تشکل های دینی جهت نشر در فضای مجازی و همچنین اعزام مداحان و ذاکرین اهل بیت عصمت و طهارت به محافل و مجالس دینی از سوی کانون مداحان از دیگر برنامه های ویژه دهه کرامت در سطح استان به شمار می روند.

سرپرست معاونت فرهنگی، تبلیغی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر تصریح کرد: تجمع بزرگ در روستاها و شهرها، برگزاری جشن های محله ای (کاروان شادی) با مشارکت شبکه امامت استان و توجه ویژه به رویدادهای دخترانه از مهمترین برنامه های دهه کرامت به شمار می آیند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برنامه های متنوع دهه کرامت در استان بوشهر برگزار می شود – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برنامه های متنوع دهه کرامت در استان بوشهر برگزار می شود – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.