دام های سنگین قاچاق در مانه و سملقان کشف شد – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان

دام های سنگین قاچاق در مانه و سملقان کشف شد - خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان

سرهنگ مهدی مهران فر در گفت وگو با خبرنگار سقف شیبدار بیان کرد:  در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق، حین کنترل خودروهای عبوری در جاده مواصلاتی شهرستان، ماموران پلیس یگان امداد به همراه سازمان دامپزشکی شهرستان مانه و سملقان یک دستگاه خودروی مزدا و یک خودرو نیسان باری مشکوک و آن ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.  

وی در ادامه افزود: در بررسی و بازرسی از خودروهای مذکور مشخص شد که احشام گوشتی مورد نظر قاچاق بوده و به صورت غیر قانونی از شهرستان در حال خارج شدن به مقصد استان های شمالی کشور بود دام های توقیفی (گاو) فاقد مدارک و مجوز قانونی حمل و توزیع از سازمان دامپزشکی بوده و سپس طی هماهنگی با قاضی کشیک تعزیرات و بازرسان اداره دامپزشکی و جهاد کشاورزی صورت گرفته محرز شد که احشام خارج از شبکه عرضه قانونی بوده و متهمان و خودروها حسب دستور مقام قضایی به پلیس آگاهی شهرستان دلالت شد.  

سرهنگ  مهران فر با اشاره به اینکه کارشناسان دام و احشام قاچاق را حدود 4 راس دام سنگین (گاو) و به ارزش تقریبی دو میلیارد و پانصد میلیون ریال می باشد اظهار داشت: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.  

این مقام  انتظامی گفت: احشام قاچاق تحویل سازمان دامپزشکی شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دام های سنگین قاچاق در مانه و سملقان کشف شد – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دام های سنگین قاچاق در مانه و سملقان کشف شد – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.