دهقانی فیروزآبادی: رییس جمهور شهید بر استفاده حداکثری از نظر نخبگان تاکید داشت

دهقانی فیروزآبادی: رییس جمهور شهید بر استفاده حداکثری از نظر نخبگان تاکید داشت

معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: رییس جمهور شهید باور داشت که مسیله علم و فناوری یکی از مهم ترین ارکان توسعه اقتصاد کشور و جامعه است. از این جهت در همه توصیه ها بر استفاده حداکثری از نظر نخبگان تاکید داشت.

به گزارش خبرنگار سیاست خبرگزاری علم و فناوری سقف شیبدار، روح الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور در حاشیه مراسم بزرگداشت رییس جمهور شهید آیت الله سیدابراهیم رییسی و سایر همراهان اظهارکرد: بحث اهمیت علم و فناوری الان در دنیا و کشور ما از یک موضوع صرفاً تزیینی عبور کرده است. ما امروز یک جامعه نخبگانی داریم که صاحب تاثیر و اثر در حوزه اقتصاد است.

وی افزود: از زمانی که آیت الله رییسی در سمت ریاست جمهوری قرار گرفت، یکی از شعار ها و تاکیدات جدی ایشان، حمایت از جریان نخبگانی است. رییس جمهور شهید به این باور داشت که مسیله علم و فناوری یکی از مهم ترین ارکان توسعه اقتصاد کشور و جامعه است. از این جهت در همه توصیه ها بر استفاده حداکثری از نظر نخبگان تاکید داشت.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور اضافه کرد: اتفاقات شاخصی در دوره ریاست جمهوری آیت الله رییسی افتاد؛ بنیاد علمی ایران سال گذشته برای اولین بار با فرمان ایشان شروع بکار کرد. سازمان بین المللی تعاملات علمی و فناوری ایران سال گذشته با ابلاغ ایشان ایجاد شد. در همه نشست های خارجی تاکید بر استفاده از دانش بنیان ها را داشتیم که سال گذشته صادرات آنها 3 برابر شد.

دهقانی فیروزآبادی تاکید کرد: بودجه ها و منابع در برنامه و قانون بودجه امسال، منابه به بیش از 4 برابر رسیده است. توجه 4 برابری به این حوزه نشان دهنده توجه ایشان به این حوزه بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دهقانی فیروزآبادی: رییس جمهور شهید بر استفاده حداکثری از نظر نخبگان تاکید داشت" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دهقانی فیروزآبادی: رییس جمهور شهید بر استفاده حداکثری از نظر نخبگان تاکید داشت"، کلیک کنید.