مکعب هوش کودک

نام محصول: مکعب هوش توردار- سایز بزرگ

آزمون و خطا پایه ای ترین روش برای حل یک مسیله است. این روش برای کودکان نوپا به منزله ی اولین گام های تفکر عمل می کند. برای بازی با مکعب هوش نیز که متشکل از 6 وجه و 18 قطعه به شکل و اندازه ی حفره های روی وجوه مکعب است، باید انتظار داشت که کودکان از همین روش آزمون و خطا استفاده کنند. بدین ترتیب که یک قطعه را روی حفره های مختلف، یا قطعات مختلف را روی یک حفره آزمایش کنند تا سرانجام حفره ی مناسب برای قطعات را بیابند. از مزیت های این مکعب هوش نسبت به سایر محصولات مشابه می توان به تنوع زیاد اشکال و همچنین پازلی بودن وجوه مکعب اشاره کرد.

مکعب هوش کودک

برای نمونه وجود کیفیت بالا در تولید لباس نظامی ارتش برای نیروی هوایی با توجه به شغل سخت و بسیار حساسی که دارند، می تواند باعث افزایش بسیار زیاد قیمت آن شود. همچنین هر چه قابلیت ها اضافی لباس بیشتر باشد، طبیعتا قیمت آن نیز بالاتر خواهد شود.

بازی با مکعب هوش درک سه بعدی از جهان را برای کودکان نو پا فراهم می کند. تفکر فضایی در تمام دوران رشد ذهنی، یکی از مهم ترین مولفه های درک و فهم و هوش به شمار می رود . پژوهشگران دانشگاه واشنگتن در تحقیقی که در سال 2012 منتشر کردند اعلام نمودند که کودکان یک و نیم ساله تا دو و نیم ساله ای که در طول روز با مکعب های هوش بازی می کردند، رشد زیادی را در آموختن زبان نشان دادند. در سال 2012 نیز تحقیق دیگری بر نقش مکعب های هوش بر رشد زبانی و تمرکز خردسالان، انجام شد و به این نتیجه رسید کودکانی که با این وسایل بازی می کرده اند  نمرات بالاتری را در شاخص های پیشرفته زبان به دست آورده اند.

مکعب اشکال برای آشنایی کودکان 1 تا 3 سال با مفاهیم اولیه اشکال پایه، رنگها و تطبیق الگو طراحی شده است. همچنین امکان باز شدن وجه های مکعب و استفاده از آن بشکل تخت شدنی وجود دارد. مکعب هوش تور دار بزرگ در هر وجه سه شکل دارد.

قابل استفاده به 2 صورت:

  •  جورچین تخت: 6 صفحه، هر صفحه برای جاگذاری 3 شکل

مکعب: 6 صفحه با اتصال به یکدیگر تبدیل به یک مکعب می شوند. کودک قطعات را از جای مخصوص خودش داخل مکعب می اندازد. مکعب هوش اشکال یک مکعب مربع که با فرم پازلی اضلاع آن به هم متصل شده اند.این محصول جذاب ، با کیفیت و کاربردی از بهترین مواد اولیه و رنگ های مناسب کودکان تهیه و تولید شده است. هر وجه این مکعب ها دارای سه شکل است که کودک باید با پیدا کردن شکل مناسب، قطعه را از آن حفره به داخل مکعب بیاندازد.جمعا 18 شکل متفاوت در 6 رنگ محتلف کودک شما را علاوه بر به چالش کشیدن مهارت های آموزشی متعدد، ساعت ها به خود مشغول نگه می دارد.

بازی با مکعب هوش اشکال درک سه بعدی از جهان را برای کودکان نو پا فراهم می کند. تفکر فضایی در تمام دوران رشد ذهنی، یکی از مهم ترین مولفه های درک و فهم و هوش به شمار می رود . پژوهشگران دانشگاه واشنگتن در تحقیقی که در سال 2012 منتشر کردند اعلام نمودند که کودکان یک و نیم ساله تا دو و نیم ساله ای که در طول روز با مکعب های هوش بازی می کردند، رشد زیادی را در آموختن زبان نشان دادند. در سال 2012 نیز تحقیق دیگری بر نقش مکعب های هوش بر رشد زبانی و تمرکز خردسالان، انجام شد و به این نتیجه رسید کودکانی که با این وسایل بازی می کرده اند نمرات بالاتری را در شاخص های پیشرفته زبان به دست آورده اند.

برای اینکه ست کردن لباس پلنگی بچه گانه پسرانه  را به خوبی یاد بگیرید باید محدودیت های همیشگی در استفاده از رنگ ها و مدل های مختلف را کنار بگذارید. کمی خلاقیت چاره کار است. البته استفاده از اصول و تکنیک های کلاسیک هم در استفاده از طرح پلنگی بسیار چشم نواز می شود. نگران نباشید.

روش بازی فکری مکعب هوش اشکال

مکعب هوش اشکال یک مهارتی است که هدف آن آشنایی کودکان با اشکال هندسی،تطابق شکل ها و افزایش دقت و تمرکز ،همچنین مهارت در حرکات ظریف  است.

کودک باید قالب هندسی مربوط به هر حفره را پیدا کرده و در جای مناسب خود قرار دهد.

کودکان یک سال به بالا می توانند از وسایلی استفاده کرد که قدرت انطباق و جا گذاری را در آنان افزایش دهد.

کودک در این سن می تواند اشکال مدور را در جاهای خود قرار دهد .

در قدم دوم  بعد از اینکه اشکال را از جاهای خود عبور دهد برای آشنایی با رنگها، رنگها را برای او تکرار می کنید در اینجا ذکر این نکته ضروریست که فقط رنگها را برای او تکرار می کنید نه اینکه از او بخواهید که رنگها را به شما نشان دهد چون که کودکان به طور معمول در سه سالگی می توانند سه رنگ را تشخیص دهند.

گام سوم شناساندن اشکال هندسی است که در اینجا از شکل های آسان که یادگیری تلفظ آن ها ساده است را شروع می کنید و دایم اسم های آنها را تکرار می کنید و آخرین مرحله استفاده از تلفیق رنگ و شکل است و این زمانی است که کودک شما با بیش تر رنگ ها و اسامی شکل هایی که با او بازی کردید آشنایی دارد.

ویژگی ست پلیس به شرح ذیل است. کلاه پلیسی اسباب بازی، بی سیم، دست بند، تفنگ و دوربین این لوازم را تشکیل می دهند. کلاه بسیار با کیفیت با ابعاد 20*20 در این ست وجود دارد. تفنگ موزیکال 25 سانتی متر می باشد. اندازه بی سیم موزیکال نیز 19 سانتی متر است.

این مکعب سبب بهبود رشد شناختی به جهت به کار گیری اشکال مختلف می شود همچنین از دیگر تاثیراتش می توانیم به بهبود مهارت های حرکتی اشاره کنیم زیرا جسم مورد نظر باید به جهت درستی وارد مکعب شود. همچنین این محصول سبب افزایش هماهنگی چشم و دست می شود مکعب هوش مهره دار پاپارو ، یک بازی فکری و آموزشی است که برای کودکان بالای یک سال و نیم مناسب است . این جعبه حاوی قطعات با رنگ های روشن و جذاب می باشد و می تواند کودک راساعت ها سرگرم و مجذوب خود کند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مکعب هوش کودک" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی, کسب و کار ایرانی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مکعب هوش کودک"، کلیک کنید.