نگرش فن بازاری به «رویداد عصر امید اربعین»/ دانشگاه آزاد 250 شرکت با قابلیت ارایه خدمات فناورانه فرهنگی دارد

بهزادی پور مطرح کرد؛

نگرش فن بازاری به «رویداد عصر امید اربعین» دانشگاه آزاد 250 شرکت با قابلیت ارایه خدمات فناورانه فرهنگی دارد

مدیرکل سرا های نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد:

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری سقف شیبدار، نشست هماهنگی برگزاری «رویداد عصر امید اربعین» با حضور مدیران کل پژوهشی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در واحد شیراز برگزار شد.

مدیرکل سرا های نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست اظهار کرد: رییس دانشگاه آزاد اسلامی با محول کردن ماموریت برگزاری رویداد های عصر امید تاکید دارند که این رویداد ها باید فراتر از جنبه نمایشگاه های جاری باشند، بلکه باید غالب رویداد های عصر امید با فن بازار ها، هسته های فناوری و با هدف معرفی و فروش محصولات دانش بنیان باشد.

قباد بهزادی پور خاطرنشان کرد: با نگاه فن بازار به این رویداد ها باید صنعت و سرمایه گذاران در برگزاری رویداد های عصر امید حضور فعال داشته باشند.

وی، اثربخشی برگزاری رویداد های عصر امید را برای جامعه هدف از طریق شرکت ها و خدمات آنها دانست و افزود: در حال حاضر در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی بالغ بر 2 هزار شرکت فناور ثبت شده که از این میان بیش از 250 شرکت دارای رویکرد و قابلیت ارایه خدمات فناورانه فرهنگی هستند که طبیعتاً بخش عمده این شرکت ها در موضوع اربعین امکان ارایه محصول خواهند داشت.

مدیرکل سرا های نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی به ایجاد یک سرای نوآوری در شرف تاسیس در واحد عراق اشاره کرد و ادامه داد: حتماً خروجی شرکت های حاضر در رویداد عصر امید اربعین با مرتبط شدن با سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی عراق می توانند اثرگذاری خویش را صدچندان کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نگرش فن بازاری به «رویداد عصر امید اربعین»/ دانشگاه آزاد 250 شرکت با قابلیت ارایه خدمات فناورانه فرهنگی دارد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نگرش فن بازاری به «رویداد عصر امید اربعین»/ دانشگاه آزاد 250 شرکت با قابلیت ارایه خدمات فناورانه فرهنگی دارد"، کلیک کنید.