اشتراکات زیادی بین مرزبانان و رزمندگان دفاع مقدس وجود دارد – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان

اشتراکات زیادی بین مرزبانان و رزمندگان دفاع مقدس وجود دارد - خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار سقف شیبدار، حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی در جمع مرزبانان پاسگاه مرزی نامانلو در نقطه صفر مرزی ایران و ترکمنستان اظهار کرد: حضور در پاسگاه های مرزی، دوران پرافتخار دفاع مقدس را تداعی می کند و هدف مشترک رزمندگان در دوران دفاع مقدس و جان برکفان مرزبانی در زمان کنونی، دفع تجاوز دشمنان و برقراری امنیت و آرامش برای مردم عزیز ایران اسلامی است.
رییس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی گفت: در زمانی که مردم عزیز ما در حال سفر و دید و بازدید در کنار خانواده های خود هستند اما مرزبانان غیور و جان برکف در مرزهای کشور و همکاران انتظامی در شهرها مشغول خدمت رسانی و تامین نظم و امنیت در کشور هستند.

وی در ادامه افزود: در مرزبانی یک قدم برداشتن برابر صد قدم ثواب دارد و هر انسان منصفی باید قدردان زحمات مرزبانان غیور و شجاع باشد که در این سرمای زیر صفر درجه از تمامیت ارضی ایران حراست می کنید.

حجت الاسلام ادیانی در ادامه افزود: افتخار مجموعه انتظامی خدمتگزاری به مردم است و باید همکاران من تلاش کنند با برخورد درست و حکیمانه، این خدمت صادقانه و بی منت باشد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی گفت: راهبرد انتظامی مروت و مهربانی با آحاد مردم و برخورد سخت و قاطع با اخلالگران نظم و امنیت در جامعه است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اشتراکات زیادی بین مرزبانان و رزمندگان دفاع مقدس وجود دارد – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اشتراکات زیادی بین مرزبانان و رزمندگان دفاع مقدس وجود دارد – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.