امروز مترو تا ساعت 24 فعال است

تمهیدات حمل و نقلی شهرداری تهران برای مراسم وداع با رییس جمهور؛

امروز مترو تا ساعت 24 فعال است

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران ضمن عرض تسلیت حادثه ناگوار شهادت رییس جمهور و هیات همراه از تمهیدات ویژه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درخصوص مراسم وداع مردم با شهدای گرانقدر خدمت خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری سقف شیبدار، محسن هرمزی حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: به دنبال شهادت سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور و همراهان ایشان و برگزاری مراسم بزرگداشت آنان در مصلی امام خمینی تهران، خدمت رسانی در ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت تا پایان ساعت 24 تمدید شد.

وی ادامه داد: مراسم بزرگداشت ساعت 21 برگزار می شود و به این منظور، خدمت رسانی در تمام خطوط حمل و نقل عمومی، اعم از اتوبوسرانی و مترو (به جز خط 5 و پرند) و تاکسی، امروز _1 خردادماه 1402_ تا ساعت 24 ادامه خواهد داشت. مترو تهران فردا نیز از ساعت 5:30 تا پایان مراسم با حداکثر ظرفیت سرویس دهی خواهد داشت.

هرمزی اظهار کرد: همچنین شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ضمن مشارکت در جابه جایی سوگواران، ناوگان ویژه برای انتقال عزادران به مصلی امام خمینی(ره) اختصاص خواهد داد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران در ادامه از تمهیدات تاکسیرانی به منظور انتقال سوگواران خبر داد و بیان کرد: خطوط تاکسیرانی هم برای رفت و آمد هر چه بهتر عزاداران امشب تقویت خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امروز مترو تا ساعت 24 فعال است" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امروز مترو تا ساعت 24 فعال است"، کلیک کنید.