انتظارات اربعینی ایلام از ستاد اجرایی فرمان امام

انتظارات اربعینی ایلام از ستاد اجرایی فرمان امام

سقف شیبدار/ایلام استاندار ایلام با رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با موضوع خدمات‌رسانی بیشتر و بهتر به زائران در مرز مهران دیدار کرد.

حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام، در دیدار با رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در خصوص تقویت هر چه بیشتر زیرساخت‌های خدماتی به زائرین حضرت سیدالشهداء‌(ع) در ایام برگزاری اربعین‌حسینی به ویژه ایجاد سردخانه ۱۵۰۰ تنی در مرز مهران، کمک به تکمیل سایه‌بان‌ها، نصب مه‌پاش‌ها، تکمیل سوله در پایانه مسافربری برکت شهید رئیسی، تقویت ظرفیت خدمات‌رسانی غذایی و … بحث و گفت و گو کرد.

بهرام‌نیا به نقش موثر پرویز فتاح در برگزاری اربعین‌حسینی و خدمات‌رسانی به زوار حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام اشاره و از خدمات وی در سالیان گذشته تقدیر کرد.

وی در ادامه به صورت مکتوب خواسته‌ها و مطالبات استان در حوزه اربعین را به رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ارائه داد.

در ادامه پرویز فتاح، ضمن تقدیر از زحمات استاندار ایلام در حوزه اربعین، در خصوص مطالبات استان ایلام در این حوزه به صورت حضوری و مکتوب به مدیر عامل بنیاد برکت تاکید و دستورات لازم را صادر کرد.

به گزارش سقف شیبدار به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام ، بنیاد برکت در ایام برگزاری مراسم اربعین‌حسینی کمک‌های قابل ملاحظه‌ای در حوزه‌های مختلف داشته‌اند.

پایان خبر سقف شیبدار 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انتظارات اربعینی ایلام از ستاد اجرایی فرمان امام" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انتظارات اربعینی ایلام از ستاد اجرایی فرمان امام"، کلیک کنید.