انجام 194 عملیات امدادی در دومین روز طرح ملی امدادونجات نوروز 1403

انجام 194 عملیات امدادی در دومین روز طرح ملی امدادونجات نوروز 1403

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از انجام 194 مورد عملیات امدادی توسط نیرو های عملیاتی این جمعیت در دومین روز از اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی خبر داد.

صادق محمودی در گفت وگو با سقف شیبدار با اشاره به دومین روز از اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروز 1403 در کشور گفت: در دومین روز از اجرای این طرح 194 مورد عملیات امدادی انجام شده است که از این تعداد، 120مورد  عملیات جاده ای و همچنین 10 مورد عملیات کوهستانی انجام شده است. بر همین اساس سهم تصادفات جاده ای  62 درصد و سهم حوادث کوهستانی پنج درصد است.

وی افزود: در مجموع 379 نفر خدمات امدادی دریافت کرده اند که از این تعداد 77 نفر به مراکز درمانی منتقل و 139 نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.همچنین هفت نفر به مناطق امن انتقال داده شد و دو نفر نیز اسکان اضطراری داده شدند.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور ادامه داد: در سوانح جاده ای، 27 نفر از عملیات رهاسازی استفاده کردند.همچنین برای 127 نفر سنجش میزان قند و فشار خون انجام شد.

محمودی با اشاره به شماره اضطراری هلال احمر گفت: شماره ندای امداد 112 شماره اختصاصی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر است و مردم می توانند گزارش حوادث و نیاز به امدادرسانی خود را بدون وجود سیم کارت نیز اعلام کنند، که همکاران ما در سراسر کشور آماده پاسخگویی در حوادث احتمالی هستند.

پایان خبر سقف شیبدار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انجام 194 عملیات امدادی در دومین روز طرح ملی امدادونجات نوروز 1403" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انجام 194 عملیات امدادی در دومین روز طرح ملی امدادونجات نوروز 1403"، کلیک کنید.