اولین آمار رسمی از انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ اعلام شد

پوشش لحظه‌به‌لحظه؛

اولین آمار رسمی از انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ اعلام شد

سخنگوی ستاد انتخابات کشور اولین آمار رسمی از نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری سقف شیبدار، محسن اسلامی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور لحظاتی قبل اولین آمار رسمی از نتیجه مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

نتایج رسمی انتخابات تا ساعت ۲:۳۵ دقیقه

وی ضمن تشکر از حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی اظهار کرد: از مجموع ۶ هزار و ۱۸۹ شعبه شمارش شد که شامل آرای ۱۱۳ شهرستان است، از کل آرای شمارش‌شده که ۲.۵۴۷.۳۸۱ رأی است، مسعود پزشکیان ۱.۲۶۳.۸۷۴ رأی و سعید جلیلی۱.۲۴۴.۶۴۰ رأی را تا به الان به دست آورده‌اند.

به گزارش سقف شیبدار، مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ روز جمعه هشتم تیرماه بین محمدباقر قالیباف، مصطفی پورمحمدی، مسعود پزشکیان و سعید جلیلی برگزار شد که مسعود پزشکیان و سعید جلیلی با اختلاف حدود ۲ میلیونی به مرحله دوم راه یافتند.

مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ نیز با اعلام رسمی وزارت کشور از ساعت ۸ صبح (جمعه 15 تیر) آغاز و تا ساعت ۲۴ به صورت متناوب تمدید شد.

در حال بروزرسانی…

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اولین آمار رسمی از انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ اعلام شد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اولین آمار رسمی از انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ اعلام شد"، کلیک کنید.