برگزاری نخستین کنگره ۱۱۹ شهید امدادگر دفاع مقدس و جبهه مقاومت جمعیت هلال احمر استان کرمان

برگزاری نخستین کنگره ۱۱۹ شهید امدادگر دفاع مقدس و جبهه مقاومت جمعیت هلال احمر استان کرمان

به گزارش خبرگزاری سقف شیبدار ؛ پیرحسین کولیوند در آیین نخستین کنگره ۱۱۹ شهید امدادگر دفاع مقدس و جبهه مقاومت جمعیت هلال احمر استان کرمان با عنوان سرو سرخ با گرامیداشت یاد شهدا بیان داشت : شهدای امدادگر مظلوم واقع شده بودند و بنا شد که کنگره ای برای یادواره آنان در راستای عمل به جهاد تبیین برگزار کنیم و شهدا در این مسیر به ما کمک کردند.

او با بیان اینکه امروز با افتخار جمع شدیم که برای موضوعی صحبت کنیم که برای ملت و مسئولان حیاتی است، گفت : شهدا با معیار ایثار و فداکاری، در راه حفظ انقلاب و دین از جان خود گذشتند و این موضوع نقش شهدا و اهمیت برگزاری این کنگره را نشان می‌دهد.

رییس جمعیت هلال احمر کشور اظهار کرد : کنگره بین المللی شهدا برای گرامیداشت یاد بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ شهید کشور در هفته بسیج برگزار می شود.

وی سپس با اشاره به اینکه مراسم عظیم اربعین حسینی را به‌عنوان الگوی موفق مدیریت تجمع، در مجمع صلیب سرخ جهانی معرفی کردم، افزود : بیش از ۴۰ کشور شرکت و مصوب کردند آموزش عملیات مدیران صلیب سرخ را به هلال احمر ایران بدهند که این افتخار و برگ سبزی است.

او تاکید کرد : جمعیت هلال احمر جمعیت امام حسین علیه‌السلام است که امروز ۳ میلیون داوطلب دارد.

وی مهمترین پیام شهدا را انتقال ایثار، تقواپیشگی، فداکاری، حفظ حرمت به نسل آینده دانست و تأکید کرد: کنگره شهدا برای این است تا به نسل جوان بگوییم مدیون چه کسانی هستیم.

او نقش امدادگران در صحنه‌های مختلف از جمله دفاع مقدس را مهم ارزیابی کرد.

 کولیوند تاکید کرد: امدادگران نماد ایثار و فداکاری در میدان نبرد بودند و نقش بانوان در امدادرسانی و دفاع مقدس فراموش نشدنی است‌ و نمونه بارز آن مادران شهدا هستند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزاری نخستین کنگره ۱۱۹ شهید امدادگر دفاع مقدس و جبهه مقاومت جمعیت هلال احمر استان کرمان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزاری نخستین کنگره ۱۱۹ شهید امدادگر دفاع مقدس و جبهه مقاومت جمعیت هلال احمر استان کرمان"، کلیک کنید.