بنیاد مسکن آماده واگذاری زمین به مددجویان بهزیستی در روستاها است – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان

بنیاد مسکن آماده واگذاری زمین به مددجویان بهزیستی در روستاها است - خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار سقف شیبدار، امیر برومند جمعه شب در نشست مشترک مدیران کل و معاونان بنیاد مسکن استان بوشهر و سازمان بهزیستی استان به مناسبت دهه حساب 100 حضرت امام خمینی (ره) گفت: در حال حاضر در حوزه مسکن روستایی تفاهم نامه ساخت 10 هزار واحد مسکونی مددجویان بهزیستی در حال اجرا است که سهم استان بوشهر در این تفاهم نامه 180 واحد مسکونی بوده است و تاکنون 135 پرونده فعال در دست اقدام به بنیاد مسکن تحویل شده که از این تعداد 120 پرونده به بانک های عامل معرفی و توانسته اند از تسهیلات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی تا سقف مبلغ 200 میلیون تومان بهره مند شوند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر افزود: همچنین بر اساس این تفاهم نامه به ازای هر واحد مسکونی 100 میلیون تومان کمک بلاعوض از سوی سازمان بهزیستی به مددجویان پرداخت و تاکنون 60 واحد مسکونی نیز به بهره برداری رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن از آمادگی بنیاد مسکن برای واگذاری زمین به مددجویان بهزیستی در روستاهایی که بنیاد مسکن دارای زمین قابل واگذاری است خبر داد و مقرر شد تا لیست مددجویان واجد شرایط از سوی بهزیستی به بنیاد مسکن اعلام شود.

در این نشست مدیرکل بهزیستی استان بوشهر ضمن اشاره به تفاهم نامه های مشترک با بنیاد مسکن از خدمات صورت گرفته بنیاد برای تامین مسکن مددجویان تحت پوشش بهزیستی در یکسال اخیر تقدیر کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بنیاد مسکن آماده واگذاری زمین به مددجویان بهزیستی در روستاها است – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بنیاد مسکن آماده واگذاری زمین به مددجویان بهزیستی در روستاها است – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.