بهترین سنگ تراورتن سفید

سنگ تراورتن

می دانیم که سنگ تراورتن به عنوان بهترین سنگ برای نما شناخته می شود. تراورتن ها دارای سه رنگ اصلی سفید، کرم و شکلاتی بوده که در هر زمینه رنگی معادن گوناگون و مشخصات مربوط به هر معدن را خواهیم داشت. یکی از زیباترین سنگ های تراورتن از آن رنگ سفید بوده که معادن محدودی را می توانیم در این بین معرفی کنیم. معرفی ایران سنگ برای بهترین سنگ نمای سفید بر اساس جنس، ماندگاری در نما، مقاومت در برابر نور خورشید و شرایط جوی و … خواهد بود.

بهترین سنگ تراروتن

سنگ سفید عباس آباد

بدون شک بهترین سنگ سفید تراورتن عباس آباد است. این سنگ با توجه به جنس و ماهیتی که دارد می تواند در انواع شرایط آب و هوایی اجرا شود و مقاومت و ماندگاری خوبی از خود نشان دهد. مواردی همچون عدم وجود ناخالصی در سنگ، تراکم و تخلخل استاندارد، ساب پذیری بالا، عدم شوره زدن، ثبات رنگ و غیره از ویژگی های خوب سنگ عباس آباد تلقی می شود. قیمت سنگ عباس اباد بالا بوده و در حال حاضر گران ترین تراورتن ایران به شمار می رود.

بهترین سنگ تراورتن

سنگ سفید دره بخاری

دومین سنگ سفید تراورتن را می توانیم دره بخاری معرفی کنیم. معدن این سنگ در استان مرکزی و بخش محلات بوده و دست کمی از سنگ عباس آباد ندارد. بنابراین می توانیم رتبه دوم جنس و کیفیت سنگ سفید را از آن سنگ دره بخاری بدانیم. البته لارم به ذکر است که قیمت سنگ دره بخاری نسبت به عباس آباد ارزان تر است.

سنگ سفید حاجی آباد

سنگ حاجی آباد سفید را نیز می توانیم در رتبه سوم سنگ های تراورتن نما در رنگ بندی سفید معرفی کنیم. این سنگ از نظر کیفیت و ماندگاری در نما با سنگی مثل دره بخاری برابری می کند و از نظر قیمتی نیز تقریبا با هم یکسان هستند. سنگ حاجی آباد نما می تواند بهترین سنگ برای نمارومی، نیمه رومی یا کلاسیک معرفی شود.

سنگ سفید ابیانه

رتبه چهارم سنگ های سفید را می توانیم از آن معدن ابیانه بدانیم. قیمت سنگ ابیانه نسبت به سنگ عباس آباد تقریبا نصف بوده و بنابراین اگر به دنبال سنگ نمای سفید ارزان قیمت هستید به عنوان بهترین پیشنهاد ایران سنگ معرفی می شود. معدن این سنگ در استان اصفهان بوده و از نظر ماندگاری در نما، کیفیت و جنس نیز تضمین شده می باشد.

سنگ سفید طرق

سنگ طرق اصفهان نیز که معرف همگان است. رنگ این سنگ از شکلاتی، کرم تا کرم روشن بوده و در برخی از سورت های آن نیز می توانیم شاهد سنگ های سفید باشیم. بنابراین سنگ طرق سفید را می توانیم بهترین و ارزان ترین سنگ نما معرفی کنیم؛ هر چند که در متراژ های محدود و به صورت بسیار کمتر از دیگر سنگ ها موجود است و فرآوری می شود.

کلام آخر

در ایران سنگ انواع متنوعی از سنگ های ساختمانی موجود است. انواع سنگ نما، سنگ پله، سنگ کف، سنگ اسلب، سنگ ازاره، سنگ آنتیک و … از انواع آن ها به شمار رفته که در متن بالا به بررسی سنگ های تراورتن نما که رنگ سفید دارند اشاره داشتیم. چشم انداز و هدف ایران سنگ این است که سنگ ساختمانی را به قیمت تولید، با کیفیت منطقی و مطمئن به سراسر کشور ارسال کرده و به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی سنگ ساختمانی ایران معرفی گردد. مشاوران ایران سنگ نیز با علم و تجربه کافی که در زمینه انواع سنگ ها و نکات مثبت و منفی هر یک دارند می توانند راهنمای خوبی برای انتخاب و خرید سنگ معرفی شوند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بهترین سنگ تراورتن سفید" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی, کسب و کار ایرانی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بهترین سنگ تراورتن سفید"، کلیک کنید.

یک دیدگاه

  1. یک سوالی که مطرح میشه بهترین سنگ تراورتن برای کدام منطقه و کدام نما بهترین است؟ این خیلی مهمه به نظرم شما نمی توانید یک متر و معیار برای بهترین ها تعریف کنید و با توجه به شرایط بهترین سنگ تراورتن فرق می کند.
    اما واقعا سنگ های عباس آباد و حاجی آباد جز بهترین سنگ های تراورتن هستند.