تاکسی هوایی چین برای فروش عرضه شد/ عکس

به گزارش خبرگزاری سقف شیبدار، هرچند برخی از استارت آپ های حمل ونقل شهری هوایی همچنان مشغول ارایه رندرهایی از محصولات خود هستند، اما هواپیمای عمودپرواز برقی شرکت eHang به نام EH 216 هم اکنون آزمایش شده و تاییدیه فعالیت به عنوان تاکسی هوایی تجاری در چین را به دست آورده است.

براساس گزارش عصرایران، این شرکت اکنون یک قدم فراتر رفته و قیمت خرده فروشی این هواپیمای عمود پرواز برقی را اعلام کرده است. نام فعلی خودروEH-216S است و خریداران با پرداخت 2.39 میلیون یوان می توانند مالک آن شوند. این رقم معادل 332 هزار و 304 دلار آمریکا است. جالب آنکه خرید این محصول از یکم آوریل2024 میلادی امکانپذیر خواهد بود، البته باید اشاره کرد این رقم بهای رسمی وسیله نقلیه عمود پرواز در چین است.

تاکسی هوایی چین برای فروش عرضه شد/ عکس

EH-216S یک هواپیمای عمودپرواز برقی است که با کمک 8 جفت پروانه( 16 پروانه در مجموع) هم محور که روی پایه هایی سوار شده اند به طور خودران پرواز می کند و 2 مسافر را تا مسافت 30 کیلومتر با حداکثر سرعت 130 کیلومتر برساعت جابه جا می کند.

این وسیله نقلیه در نمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیک 2016 میلادی رونمایی شد و در اکتبر سال گذشته میلادی گواهینامه پرواز مربوطه را از سازمان هوانوردی شهری چین دریافت کرد. همچنین در دسامبر 2023 میلادی گواهینامه استاندارد پرواز این وسیله نقلیه نیز صادر شد و پس از آن شرکت نخستین محموله های هواپیمای برقی عمود پرواز را به مشتریان شرکتی خود تحویل داد. این مشتریان از EH-216S در مواردی مانند تماشای منظره و توریسم شهری به کار می برند. همچنین در همان ماه EH-216Sنخستین پرواز تجاری خود را انجام داد و در شهرهای گوانگژو و هی فی نیز به طور نمایشی پرواز کرده است.

227227

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تاکسی هوایی چین برای فروش عرضه شد/ عکس" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تاکسی هوایی چین برای فروش عرضه شد/ عکس"، کلیک کنید.