ترافیک پرحجم در ۴ محور مواصلاتی کشور

ترافیک پرحجم در ۴ محور مواصلاتی کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با سقف شیبدار درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در سراسر کشور، درحال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین – کرج و کرج – تهران حدفاصل محمدشهر تا پل کلاک نیمه‌سنگین است.

وی افزود: در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا و در آزادراه ساوه – تهران محدوده احمدآباد مستوفی نیز ترافیک پرحجم گزارش شده است. 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: ترافیک در محور شهریار – تهران محدوده زرنان نیز پرحجم اما درحال حرکت است.

شیرانی گفت: در سایر جاده‌های کشور، گره ترافیکی وجود ندارد؛ همچنین هیچ مداخله جوی نیز در سراسر کشور مشاهده نشده است.

وی افزود: رانندگان و مسافران می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند تا با اطلاع از شرایط حاکم بر جاده‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.  

پایان خبر سقف شیبدار 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ترافیک پرحجم در ۴ محور مواصلاتی کشور" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ترافیک پرحجم در ۴ محور مواصلاتی کشور"، کلیک کنید.