تزریق ۵۳۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های زیرساختی مشهد

تزریق ۵۳۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های زیرساختی مشهد

به گزارش سقف شیبدار  مهدی ناصحی در آغاز یکصد و بیست و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با تسلیت شهادت قهرمانانه و دلاورانه شهید «یحیی سنوار»، اظهارکرد: اقدامات مذبوحانه رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان و نوار غزه نشانه ضعف رژیم سراسر وحشی‌گری است که با مدل شهادت شهید «سنوار» به چالش کشیده شد.

وی با بیان اینکه امروز جنگ رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان، جنگ بین دو نحله سیاسی و عقیدتی و برای صیانت از تمامیت ارضی نیست، بلکه جنگ ابلیس علیه انسانیت است، گفت: کشته شدن کودکان و زنان که در همه کنوانسیون‌های بین‌المللی محکوم شده، هرروز توسط صهیونیست‌ها درحال انجام است که نشان می‌دهد آن‌ها به هیچ‌یک از اصول انسانی پایبند نیستند و تمام ملل آزادی‌خواه دنیا با مردم غزه و لبنان همراه هستند.

ناصحی با اشاره به تدبیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برای نامگذاری «روز قدس»، افزود: طی ۴۰ سال اخیر، این مناسبت در کشورهای مختلف، توسط طرفداران اندیشه امام راحل(ره) دنبال شد و امروز شاهد شکل‌گیری نهضت جهانی مقابله با صهیونیست‌ها هستیم که اکثریت مردم دنیا نسبت به آن حساس شده‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس این اتفاقات را نشات گرفته از مظلومیت مردم غزه و لبنان دانست و تصریح کرد: به نمایندگی از مردم شهر مشهدالرضا(ع)، تمام ظرفیت‌های خود را برای حمایت از مردم مظلوم غزه و لبنان بکارمی‌گیریم و صهیونیست‌های خار و زبون بدانند که ساعت شنی سقوط آنها درحال اتمام است.

ناصحی گفت: رژیم اشغالگر قدس بداند که اگر تعرضی به سرزمین جمهوری اسلامی داشته باشد، توسط فرزندان این آب و خاک با شدیدترین وجه تنبیه خواهند شد.

وی در ادامه افزود: خطابه‌ای هم به کشورهای حاشیه خلیج همیشه فارس و خرده دولت‌های این محدوده دارم و آن این است که جزایر سه‌گانه ما تا ابد ایرانی خواهند ماند و این مرز و بوم، ۳۲۰ هزار نفر از بهترین جوانان خودش را برای صیانت از خاک خود تقدیم نموده است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با تبریک روز آمار و برنامه‌ریزی به همکاران معاونت برنامه‌ریزی مدیریت شهری و تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در این حوزه، به برگزاری دومین جشنواره و نمایشگاه «خانواده ورزش» در بوستان ملت اشاره داشت و گفت: از عموم شهروندان برای حضور در این رویداد و بهره‌مندی از خدمات پیش‌بینی شده، دعوت به عمل می‌آورم.

ناصحی در ادامه با بیان اینکه براساس تصمیمات شورای اسلامی شهر، شهرداری مکلف به اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی با بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی شده است، گفت: علاوه بر این، حدود ۴۵ پروژه بزرگ شهری هم جزو اولویت ماست که در پایان دوره تقدیم زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی می‌شود.

وی همچنین از تلاش‌های همکاران شهرداری در معاونت اقتصادی برای جذب ۵۳۰۰ میلیارد تومان منابع مالی از طریق فروش اوراق مشارکت اسلامی تقدیر کرد و افزود: از حمایت‌های نمایندگان مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی نیز برای تحقق این مهم که برای اولین بار شاهد آن هستیم، تشکر می‌نمایم.

ناصحی اظهارکرد: تزریق این منابع مالی به پروژه‌های زیرساختی شهر، تغییر چهره شهر را به همراه خواهد داشت و مشهدالرضا(ع)، بیشترین نصاب فروش اوراق مشارکت در کشور را داشته است.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تزریق ۵۳۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های زیرساختی مشهد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تزریق ۵۳۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های زیرساختی مشهد"، کلیک کنید.