تقدیر از برگزیدگان جشنواره های استانی ادبیات داستانی – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان

تقدیر از برگزیدگان جشنواره های استانی ادبیات داستانی - خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار سقف شیبدار، علی امیری عصر یکشنبه در آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان جشنواره های ادبیات داستانی، شعر، فیلم و صنایع دستی بسیج استان مرکزی اظهار کرد: جشنواره های بسیج استان شامل چهار بخش شعر، ادبیات، فیلم و صنایع دستی بسیج است که در نیمه دوم امسال با مشارکت سازمان فرهنگی و هنری شهرداری اراک، حوزه هنری و اداره کل حفظ آثار برگزار شد.

وی شمار آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: برخی از آثار حایز رتبه کشوری شدند و تیاتر تحت عنوان خفگی به کارگرانی شهرام سلطانی به مرحله کشوری راه یافت و در مرحله کشوری نیز به جشنواره تیاتر فجر راه یافته است.

مسوول سازمان بسیج هنرمندان استان مرکزی هدف از برگزاری این جشنواره، را قدردانی و تجلیل از زحمت هنرمندان در راستای پیشرفت و تجلی هنر متعالی و انقلابی، استعداد یابی، استعداد پروری و ارتقای سطح هنری هنرمندان در سطح استان و کشور عنوان کرد.

امیری بیان کرد: در جشنواره شعر 85 اثر، جشنواره ادبیات داستانی 95 اثر، جشنواره صنایع دستی 69 اثر و جشنواره فیلم بالغ بر 12 اثر به دبیرخانه جشنواره های استانی استان مرکزی ارسال شد که بیانگر روحیه هنری استان مرکزی است.

وی تاکید کرد: مقرر است منتخبین جشنواره، به کانون های بسیج هنرمندان شهرستان ها معرفی و در کارگاه های آموزش هنری و ادبی شرکت کنند.

مسوول سازمان بسیج هنرمندان استان مرکزی بیان کرد: دهه مبارک فجر، فرصت مغتنمی است که دستاوردها و آرمان های انقلاب اسلامی به نسل جوان تبیین شود و امید است تمام ظرفیت ها در این راستا به کارگیری شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تقدیر از برگزیدگان جشنواره های استانی ادبیات داستانی – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تقدیر از برگزیدگان جشنواره های استانی ادبیات داستانی – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.