تنها درخواست امباپه از ریال مادرید چیست؟

تنها درخواست امباپه از ریال مادرید چیست؟

به گزارش خبرگزاری سقف شیبدار؛ به گزارش آاس، انتقال کیلیان ام باپه به ریال مادرید در مراحل پایانی قرار دارد و انتظار می رود به محض امضای قرارداد او با لوس بلانکوس، پاری سن ژرمن بیانیه رسمی جدایی این فوق ستاره را روی خروجی وب سایت خود قرار دهد. حدود یک ماه پیش بود که کیلیان ام باپه به سران پاری سن ژرمن اطلاع داد در تابستان این باشگاه را ترک می کند. طرفین اخیراً مذاکراتی را نیز در خصوص بند توپ طلا انجام دادند؛ بدین معنی که اگر ام باپه بتواند با ریال مادرید به توپ طلا برسد، پاداش جداگانه ای دریافت خواهد کرد.

حال کیلیان ام باپه در آخرین تماس های خود با ریال مادرید، از سران این باشگاه خواسته او را پیش از آغاز رقابت های یورو 2024 معارفه کنند. امباپه به همراه تیم ملی فرانسه در یورو و سپس المپیک پاریس حضور خواهد داشت و نمی خواهد در طول این رقابت ها پرسش های خبرنگاران در خصوص انتقال به ریال مادرید، تمرکزش را بر هم بزند. ستاره فرانسوی امیدوار است قبل از شروع یورو 2024 (14 ژوین) به عنوان بازیکن جدید لوس بلانکوس معارفه شود تا با خیالی آسوده در مسابقات ملی شرکت کند.

257 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تنها درخواست امباپه از ریال مادرید چیست؟" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تنها درخواست امباپه از ریال مادرید چیست؟"، کلیک کنید.