جوانی جمعیت؛ اولویت حیاتی و راهبردی کشور در یک دهه آینده

جوانی جمعیت؛ اولویت حیاتی و راهبردی کشور در یک دهه آینده

رییس مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس وزارت بهداشت، گفت: جوانی جمعیت، اولویت حیاتی و راهبردی کشور در یک دهه آینده است.

به گزارش سقف شیبدار، دکتر صابر جباری – رییس مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس وزارت بهداشت در نشست کشوری مدیران جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی که در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، گفت: جوانی جمعیت اولویت حیاتی و راهبردی کشور در یک دهه آینده است. ارتقای کرامت مادری و ارزشمندی فرزندآوری در باور و نگاه مردم، دو امر مهم در تحقق اولویت جوانی جمعیت است.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، در این نشست که با حضور دکتر جباری، رییس مرکز، معاونین سلامت خانواده و جوانی جمعیت، روسای ادارات این مرکز و مدیران جوانی جمعیت دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور و همچنین دکتر علیپور، رییس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، به بررسی چالش های موجود در حوزه جوانی جمعیت پرداخته شد.

تبیین اولویت های برنامه ای مرکز در سال 1403، ارایه گزارش دومین رویداد جایزه ملی و کارنامه جوانی جمعیت دانشگاه ها، تبادل نظر در خصوص برنامه ها، مشکلات و چالش ها، ارایه گزارش بودجه اختصاصی جوانی جمعیت سال 1402 و دسته بندی جدید گروه های سنی و ساختار جدید گروه جوانی جمعیت در دانشگاه ها، از جمله موضوعاتی بود که در این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

پایان خبر سقف شیبدار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جوانی جمعیت؛ اولویت حیاتی و راهبردی کشور در یک دهه آینده" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جوانی جمعیت؛ اولویت حیاتی و راهبردی کشور در یک دهه آینده"، کلیک کنید.