حضور مردم در مرحله دوم انتخابات پرشورتر است – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان

حضور مردم در مرحله دوم انتخابات پرشورتر است - خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار سقف شیبدار، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی پیش ازظهر جمعه پس از شرکت در انتخابات در ساری افزود: خدا را شاکریم که مردم عزیز ما به فاصله یک هفته دوبار برای ادای تکلیف شرعی و گرفتن حق خود یعنی انتخابات پای صندوق‌ها آمدند و طبق فرمایش مقام معظم رهبری، شور و شوق در این مرحله بیشتر است.

وی افزود: به فرموده امام راحل (ره) میزان رأی ملت است و هر کس را که ملت انتخاب کنند همان برای ما ملاک است و آن شخص رئیس جمهور همه ما خواهد بود، هر عزیزی که انتخاب می‌شود این موقعیت را به عنوان امانت حفظ کند و وظیفه خود را در قبال مردم بتواند به نحو احسن انجام دهد و رضایت مردم را بتواند جلب کند.

وی ادامه داد: اما توصیه ما این است که مانند نماز اول وقت، در ساعات اولیه رأی داده شود و مردم زودتر بیایند و این حق خود را استیفا و تکلیف خود را ادا و سرنوشت مملکت را با تعیین رئیس جمهور و رأی خود معین کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: الحمدلله جوانان ما نشان دادند که جلوتر و فراتر از توصیه حرکت می‌کنند و فهم و بصیرتشان بسیار بالاست و آنها هم باید بدانند آینده این مملکت متعلق به آنهاست.

امام جمعه ساری یادآور شد: جوانان بدانندد با آرای خود می‌توانند کسانی را که مقدرات کشور در اختیارشان قرار می‌گیرد تعیین کنن و این شور و شوق بیشتر مربوط به جوانان است از این بابت برای ما هم بسیار شیرین و خوشحال کننده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حضور مردم در مرحله دوم انتخابات پرشورتر است – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حضور مردم در مرحله دوم انتخابات پرشورتر است – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.