داورزنی نایب رییس آسیای مرکزی شد

داورزنی نایب رییس آسیای مرکزی شد

رییس سابق فدراسیون والیبال ایران و عضو هیات رییسه فدراسیون جهانی بار دیگر به عنوان نایب رییس منطقه آسیای مرکزی (کاوا) انتخاب شد.

به گزارش سقف شیبدار، اجلاس سالیانه و انتخاباتی زون آسیای مرکزی به منظور بررسی عملکرد 2023 و تنظیم و تصویب برنامه های 2024 با حضور تمامی اعضا روزهای 12 و 13 بهمن برگزار شد.

مرادی، سرپرست فدراسیون والیبال ایران، و محمدرضا داورزنی، عضو هیات رییسه فدراسیون جهانی، نیز در این نشست که در بانکوک برگزار شد، شرکت کردند.

یکی از موضوعات این نشست، انتخاب رییس و نایب رییس منطقه آسیای مرکزی بود که بر این اساس محمدرضا داورزنی با 12 رای مجددا به عنوان نایب رییس کاوا انتخاب شد و محمد لطیف نیز همچنان به عنوان رییس منطقه آسیای مرکزی فعالیت خواهد کرد.

رقیب داورزنی در این پست یرمک از قزاقستان بود که تنها یک رای آورد و اعضای کمیته های مختلف در روزهای آینده معرفی خواهند شد.

جلسات اختصاصی مرادی با فابیو و ریتا

علاوه بر این مرادی در حاشیه این سفر، جلسات اختصاصی با موضوع والیبال ایران با فابیو و ریتا داشت و در خصوص برطرف کردن مشکلات اخذ میزبانی های جهانی و آسیایی ایران در رده بزرگسالان با توجه به محدودیت های قراردادهای تجاری با والیبال ورلد و حمایت بیشتر FIVB و AVC از والیبال ایران به عنوان یک قدرت والیبال دنیا با آنها بحث و گفتگو کرد.

سرپرست فدراسیون والیبال شب گذشته در پایان جلسات، راهی تهران شد و صبح امروز به ایران بازگشت.

پایان خبر سقف شیبدار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "داورزنی نایب رییس آسیای مرکزی شد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "داورزنی نایب رییس آسیای مرکزی شد"، کلیک کنید.