رقابت افزون بر ۷۵۰ یزدی در چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان

رقابت افزون بر ۷۵۰ یزدی در چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن - خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان

حجت‌الاسلام محمود میرجلیلی در گفتگو با خبرنگار سقف شیبدار گفت: در این دوره از مسابقات ۴۷۷ نفر از بانوان در هفت رشته شامل قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، دعاخوانی، حفظ ۵ جزء، ۱۰جزء، ۲۰ جزء و کل در شهرستان‌های مختلف رقابت خواهند داشت.

وی ادامه داد: همچنین ۲۸۴ نفر در بخش آقایان و در هشت رشته در شهرستان‌های مختلف در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کردند که طبق زمانبندی مشخص شده در مرحله شهرستانی حضور می‌یابند.

میرجلیلی افزود: مرحله شهرستانی مسابقات بانوان از ۲۸ تیرماه آغاز شده و تا نهم مردادماه ادامه دارد، در همین راستا و بر اساس جدول زمانبندی، مسابقات در شهرستات تفت در روز ۲۸ تیرماه، شهرستان اردکان ۲۹ تیرماه، شهرستان میبد ۳۰ و ۳۱ تیرماه برگزار و در شهرستان های بافق و بهاباد یکم مردادماه، خاتم و مهریز دوم مردادماه، اشکذر سوم مردادماه، ابرکوه ششم مردادماه برگزار خواهد شد.

رییس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: مسابقات با حضور شرکت کنندگان شهرستان های یزد و زارچ نیز هفتم الی نهم مردادماه در آستان مقدس امامزاده سیدجعفر محمد(ع) یزد برگزار می‌شود.

میرجلیلی بیان کرد: مرحله شهرستانی مسابقات آقایان نیز از اول تا هفتم مردادماه برگزار می‌شود، بر این اساس امروز در بافق و بهاباد، دوم مردادماه در ابرکوه، تفت و خاتم و مهریز به میزبانی تفت سوم مردادماه، اردکان چهارم مردادماه، میبد پنجم مردادماه و همچنین یزد، زارچ و اشکذر به میزبانی یزد ششم و هفتم مردادماه برگزار می‌شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رقابت افزون بر ۷۵۰ یزدی در چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رقابت افزون بر ۷۵۰ یزدی در چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.