رویداد تجلیل از نخبگان کمیته امداد مازندران با نام «آبروی ایران» برگزار شد

سقف شیبدار/مازندران «آبروی ایران»، نخستین رویداد تجلیل از نخبگان کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با حضور خیران، مسیولان کشوری و استانی برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران امروز، 19 فروردین در مراسم تجلیل از نخبگان این نهاد حمایتی با عنوان«آبروی ایران» از ثبت 581 نخبه در سطوح مختلف و حوزه های متفاوت قرآنی، تحصیلی، ورزشی در استان خبر داد.

میثم معافی با اشاره به اینکه در مدیریت جدید کمیته امداد اتفاقات خوبی در حوزه فرهنگی به منظور حمایت از نخبگان رخداد، افزود: در روستاهای دور افتاده استان هم از بین مددجویان قبولی رشته های برتر همچون پزشکی داشتیم که نخبگان ما توانستند بدون اینکه هزینه های سنگینی متقبل شوند، با وجود شرایط سخت زندگی به مراتب بالای علمی برسند.

معافی بیان کرد: این اتفاقات خوب نتیجه زحمت همکاران ما در کمیته امداد کل کشور، خیرین دلسوز و اتحاد با موسسات علمی و آموزشی جهت بورسیه کردن مددجویان در آزمون ها و کلاس های کمک آموزشی برای ایجاد فرصت های آموزشی برابر است.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه تصمیمات درست در مرکز سبب شد تا نخبه پروری و نخبه سازی انجام شود، خاطرنشان کرد: کمیته امداد حکم پدر و مادر را برای نخبگان تحت پوشش دارد و به تمام دانشجویان و دانش آموزان خود افتخار می کند.

 رویداد تجلیل از نخبگان کمیته امداد مازندران با نام «آبروی ایران» برگزار شد

این مسیول افزود: نخبگان ما هم باید از حمایت و هدایت کمیته امداد که سبب رشد و تعالی آنان شده است استفاده کنند و در آینده حامی این نهاد و فرزندانش باشند.

معافی با اعلام اینکه اکنون بسیاری از مسیولان رده بالای ما و 17 نفر از مدیران کل ادارات از مددجویان گذشته کمیته امداد بودند و اکنون به جایگاه خوبی رسیده اند، تصریح کرد: شما هم در آینده به جایگاه والایی خواهید رسید. فقط مراقب باشید؛ که در آن زمان اصالت و ارزش های خود را فراموش نکنید، پاک و سالم بمانید و ایران قوی را بسازید.

در پایان این مراسم با رونمایی از تندیس نخستین «رویداد نخبگان کمیته امداد امام خمینی ره» رونمایی شد و از نخبگان و خیرین حاضر تجلیل به عمل آمد.

پایان خبر سقف شیبدار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رویداد تجلیل از نخبگان کمیته امداد مازندران با نام «آبروی ایران» برگزار شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رویداد تجلیل از نخبگان کمیته امداد مازندران با نام «آبروی ایران» برگزار شد"، کلیک کنید.