زائران اربعین از مرز خسروی و باشماق تردد کنند/ ایمن‌سازی ۶۰ نقطه حادثه خیز در گلستان

سقف شیبدار/گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به ایمن سازی 60 نقطه حادثه خیز در گلستان گفت: زائران از مرز خسروی و باشماق که نسبت به مرز مهران خلوت تر بوده و از هوای خنکتری برخوردار است، تردد کنند.

عادل مصدقی امروز پنجشنبه ۱۸ مرداد در جریان دیدار با مدیر، دبیر و هیئت تحریریه خبرگزاری دانشجویان ایران (سقف شیبدار) در گلستان ضمن تبریک هفته خبرنگار و زنده نگهداشت یاد و خاطره «شهید صارمی» از ظرفیت‌های جدید نرم افزار راهداری با نام ۱۴۱ برای زائرین پیاده روی اربعین خبرداد و اظهار کرد: در این نرم افزار خدمات ارزنده ای از جمله وضعیت ترافیک، وضعیت مرزها، نحوه تعیین ناوگان و پیش فروش بلیط ها ارائه می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به اینکه اتوبوس های ناوگان عراقی مستقیما از تهران به سوی کربلا و نجف حرکت می‌کنند، گفت: طبق گزارشات دریافت شده ناوگان‌های عراقی آماده خدمت‌رسانی به زائرین اباعبدالله هستند.

زائران اربعین از مرز خسروی و باشماق تردد کنند

وی با بیان اینکه به زائرین عزیز توصیه می‌شود از مرزهای خسروی و باشماق استفاده کنند، ادامه داد: این مرزها نیز با زیر ساخت های مناسب آماده خدمت رسانی به زائرین هستند، همچنین نسبت به مرز مهران خلوت‌تر و از هوای نسبتا سردتری برخوردار اند.

زائران اربعین از مرز خسروی و باشماق تردد کنند/ ایمن‌سازی ۶۰ نقطه حادثه خیز در گلستان

مصدقی با اعلام آمادگی کامل در کمیته حمل و نقل سوخت ستاد اربعین استان گلستان عنوان کرد:  آماده خدمت رسانی به کاروان‌های پیاده زائرین مشهدالرضا بعد از ۲۸ صفر هستیم.

وی کاهش تلفات ناشی از تصادفات رانندگی در استان گلستان حاصل اجرای برنامه‌های مدون و کارشناسی دانست و تصریح کرد: ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز در استان گلستان بر اساس آمارهای تصادفات و تلفات ناشی از آن جزء اولویت‌بندی قرار گرفت و نتیجه مناسبی را هم در این بخش دیدیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به اقدامات مهم صورت گرفته در دولت شهید رئیسی توضیح داد: از یادگارهای ارزنده دولت سیزدهم برای استان گلستان برطرف سازی ۶۰ نقطه از ۹۵ نقطه پر تصادف در این استان بوده است.

پایان خبر سقف شیبدار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "زائران اربعین از مرز خسروی و باشماق تردد کنند/ ایمن‌سازی ۶۰ نقطه حادثه خیز در گلستان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "زائران اربعین از مرز خسروی و باشماق تردد کنند/ ایمن‌سازی ۶۰ نقطه حادثه خیز در گلستان"، کلیک کنید.