سردبیر ایسنای هرمزگان منصوب شد

سردبیر ایسنای هرمزگان منصوب شد

سقف شیبدار/هرمزگان محمدعظیم آتش پنجه با حکم محمد مهدی خیرجو مدیرعامل خبرگزاری دانشجویان ایران سقف شیبدار، به عنوان سردبیر هرمزگان منصوب شد.

 در جلسه ای که با حضور معاون سیاسی استاندار هرمزگان، معاون خبر سقف شیبدار، مدیر کل اداره اخبار استان ها و رییس جهاد دانشگاهی برگزار شد محمد عظیم آتش پنجه به عنوان سردبیر سقف شیبدار معرفی و منصوب شد.

احسان کامرانی معاون سیاسی استاندار هرمزگان در جلسه معارفه سردبیر سقف شیبدار بر اهمیت جهاد دانشگاهی در استان و کشور تاکید و تصریح کرد: ارتباط خوب جهاد دانشگاهی با کل استان بسیار مثبت و کمک کننده است.

وی به انتخابات پیش رو اشاره و اظهار کرد: با توجه به شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی و برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ظرف 40 روز فرآیند فشرده ای پیش و رو داریم که مقام معظم رهبری راهبردها را تعیین کرده اند و بر سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت تاکید داشته اند.

معاون سیاسی استاندار هرمزگان با بیان اینکه سقف شیبدار اولین خبرگزاری است که روزانه چک می کنم، خاطرنشان کرد: سقف شیبدار یکی از خبرگزاری های خوب در استان هم از نظر حجم اخبار و هم سرعت انتشار است انشاالله با حضور سردبیر جدید این فرآیند تقویت می شود و با سرعت و دقت بیشتری حرکت می کنید به ویژه در انتخابات پیش و رو که سرعت عمل و دقت اهمیت بسیار زیادی دارد.

امین صبحی معاون خبر سقف شیبدار نیز در جلسه معارفه سردبیر ایسنای هرمزگان با بیان اینکه هم اکنون سقف شیبدار پیشتاز است و این بسیار با اهمیت است گفت: با تغییر و تحولی که با کمک رییس جهاد دانشگاهی در انتخاب سردبیر ایجاد شد اتفاقات خوبی در سقف شیبدار هرمزگان به وجود خواهد آمد وی به انتخابات پیش رو اشاره و بر مدیریت صحیح انتخابات  عرصه رسانه ای کشور تاکید و تصریح کرد: باید برنامه ریزی برای برگزاری نشست و مناظرات دانشجویی انجام شود تا بتوانیم تنور انتخابات را گرم کنیم.

سید فرشاد احمدی مدیر کل اداره اخبار استان ها در این جلسه از سوی مدیرعامل سقف شیبدار حکم سردبیر سقف شیبدار را ابلاغ و عنوان کرد: خبرگزاری سقف شیبدار به دنبال انتشار اخبار امیدبخش در تمام حوزه ها است و برای تحقق شعار سال از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد. 

احمدی در ادامه با تاکید بر اینکه در استان هرمزگان در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری می توان اقدامات بسیار ارزنده ای انجام داد، تصریح کرد: تقویت پیوند دانشگاه و صنعت کلید دستیابی به توسعه اقتصادی و سرعت بخشی به حل مشکلات است.

وی افزود: علاوه بر تدوین برنامه هایی برای جذب سرمایه گذار در استان به عنوان خبرگزاری دانشجویان ایران باید ارتباط بین صنعت و دانشگاه را مورد توجه قرار دهیم.

رییس جهاد دانشگاهی هرمزگان در پایان این جلسه خاطرنشان کرد: ایسنای هرمزگان بازوی قدرتمند دستگاههای اجرایی ومدیران خدوم و دلسوز در این استان است و اخبار حوزه های مختلف و امیدآفرین را پوشش می دهد که با انتصاب سردبیر امیدوارم امکان انتشار مناسب ،به موقع اخبار و دغدغه های مردم دیندار و شهیدپرور استان بیش از پیش فراهم شود.

پایان خبر سقف شیبدار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سردبیر ایسنای هرمزگان منصوب شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سردبیر ایسنای هرمزگان منصوب شد"، کلیک کنید.