صنعت فولاد اهمیت زیادی در اقتصاد کشور دارد/بهره گیری از دانش روز

صنعت فولاد اهمیت زیادی در اقتصاد کشور دارد/بهره گیری از دانش روز

به گزارش سقف شیبدار از اصفهان، روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با حضور در ذوب آهن اصفهان ضمن دیدار و گفت و گو با مسئولان این مجتمع عظیم صنعتی، موافقت نامه همکاری با این مجتمع امضا نمود.

دهقانی فیروزآبادی در این دیدار گفت: این موافقت نامه با هدف ایجاد کارخانه نوآوری در ذوب آهن اصفهان امضا شد تا بستری برای فعالیت بیشتر و حضور پر رنگ تر شرکت های دانش بنیان در این مجتمع عظیم صنعتی باشد.

وی افزود: صنعت فولاد اهمیت بسیار زیادی در اقتصاد کشور دارد و لذا بهره گیری از دانش روز و همچنین مشارکت و همکاری با شرکت های دانش بنیان به ویژه در شرایط تحریم، برای این صنعت مهم و حیاتی است.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور اضافه کرد: محدودیت های ناشی از تحریم باعث شد تلاش مان را برای حل مشکلات صنعت با استفاده از توان و دانش داخلی دوچندان کنیم.

وی اظهار کرد: طی دو سال گذشته با بیش از ۱۰۰ صنعت بزرگ کشور نشست برگزار کردیم که این امر حاصل توسعه شرکت های دانش بنیان و تقویت پیوند صنعت با شرکت های دانش بنیان است.

دهقانی فیروزآبادی بیان کرد: صنایع باید نگرش باورمندانه و وظیفه محور به همکاری با شرکت های دانش بنیان داشته باشند تا این همکاری ثمرات بیشتری داشته باشد.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نیز در این نشست ابراز کرد: تلاش می کنیم تا رویکرد دانش بنیان در این مجتمع عظیم صنعتی بیش از گذشته جاری شود و بسترهای لازم برای این همکاری مهیا شده است.

وی ادامه داد: در راستای تدبیر مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم، تمام همت خود را برای افزایش تولید و دستیابی به تولید سه میلیون و ۲۰۰ هزار تن در سال جاری به کار می گیریم.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "صنعت فولاد اهمیت زیادی در اقتصاد کشور دارد/بهره گیری از دانش روز" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "صنعت فولاد اهمیت زیادی در اقتصاد کشور دارد/بهره گیری از دانش روز"، کلیک کنید.