عدم وجود مسجد در ۴۳ نقطه جمعیتی شهر کرمان

عدم وجود مسجد در ۴۳ نقطه جمعیتی شهر کرمان

به گزارش خبرگزاری سقف شیبدار ؛  نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی بزرگداشت هفته جهانی مسجد، در محل دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان تشکیل شد.

در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر پیرامون چگونگی برگزاری مراسم؛ تاکید شد: در هفته جهانی مسجد باید مساجد تراز اسلامی معرفی و از کنش‌گران مسجد تجلیل شود.

راه‌اندازی هسته‌های ازدواج به منظور ترویج ازدواج آسان، راه‌اندازی و تجهیز خانه‌های خلاق برای کودکان در مساجد، ترغیب جوانان به مساجد از تریبون نمازجمعه از جمله مسائل  پیشنهاد شده در این جلسه بود که بر آن تاکید شد.

شبستان نوشت ؛ همچنین در این نشست اعلام شد: بر اساس آسیب شناسی انجام ۴۳ نقطه از شهر کرمان فاقد مسجد و پایگاه مقاومت است که باید تدبیری اندیشیده شود زیرا در ساخت شهرک‌های جدید بعضاً مسجد پیش‌بینی نشده است.

در ادامه این نشست مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه ثارالله استان کرمان گفت: همایش روز جهانی مسجد امسال در پنج هزار نقطه از کشور برگزار می‌شود.

سرهنگ مجید سعادت افزود: این مراسم در ۲۴ نقطه از استان به طور همزمان در ۳۰ مرداد برگزار می‌شود.

وی اعلام کرد:  علاوه بر این بزرگداشت هفته جهانی مسجد در ۲۶۵ نقطه از استان برگزار خواهد شد و از ۹۷ نفر از فعالین مساجد اعم از امام جماعت، کانون فرهنگی هنری، پایگاه که توسط ائمه جمعه شناسایی شدند، تجلیل می‌شود.

سعادت گفت : ۱۵ نفر فعال منتخب مساجد به صورت کشوری تجلیل می‌شوند و عصر امروز نیز ۹۷ نفر فعال استانی مساجد به مسجد مقدس جمکران اعزام می‌شوند.

۴۶

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عدم وجود مسجد در ۴۳ نقطه جمعیتی شهر کرمان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عدم وجود مسجد در ۴۳ نقطه جمعیتی شهر کرمان"، کلیک کنید.