فتح الفتوح انقلاب اسلامی تربیت نیروهایی در تراز مکتب نبوی است – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان

فتح الفتوح انقلاب اسلامی تربیت نیروهایی در تراز مکتب نبوی است - خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار سقف شیبدار، حجت الاسلام سیدمحمد افشین فر دوشنبه شب در جمع عزاداران هیات حسین جان بجنورد بیان کرد: در زیست حضرت آیت الله رییسی فقط خدمت دیده می شود.

وی در ادامه افزود: شهید جمهور، پیام مکتب اهل بیت را به درستی درک کرده بود.

دبیر جبهه مردمی فرهنگی اجتماعی خراسان شمالی بیان کرد: معنویت شخصیت شهید رییسی بسیار عیان و آشکار بود.

حجت الاسلام افشین فر بیان کرد: شخصیت هایی به مانند حجت الاسلام رییسی دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند و تربیت انسان هایی تراز اسلامی نبوی فتح الفتوح نهضت امام خمینی (ره) است.

سخنران هیات حسین جان بجنورد با اشاره به جنس سیاست ورزی رییس جمهور شهید اظهار کرد: در مواجهه با سیاست باتدبیر و سیاس است و کلاه گشاد سیاست زدگی غربی بر سر ان ها نمی نشینید.

استاد حوزه علمیه خراسان شمالی بیان کرد: در سیاست ورزی اسلامی علاوه بر واقعیت، حقیقت هم مبنا است و سیاست ورزی اینچنینی تا ابد جاری است و از سرچشمه زلال مکتب امیرالمومنین می جوشد.

دبیر جبهه مردمی فرهنگی و اجتماعی خراسان شمالی گفت: ما هنوز مامور به جهاد تبیین هستیم زیرا با کج اندیشی هایی جدی مواجه هستیم.

وی تصریح کرد: عده ای به نام انقلاب و اسلام در حال برداشتن قدم برخلاف اسلام هستند.

وی خاطر نشان کرد: در تلاطم های انقلاب و در حرکت رو به جلوی این انقلاب بزرگ باید تمسک اندیشه ای و اعتقادی داشته باشیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فتح الفتوح انقلاب اسلامی تربیت نیروهایی در تراز مکتب نبوی است – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فتح الفتوح انقلاب اسلامی تربیت نیروهایی در تراز مکتب نبوی است – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.