فعالیت 1570 مبلغ اوقاف در نوروز و رمضان 1403 – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان

فعالیت 1570 مبلغ اوقاف در نوروز و رمضان 1403 - خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری سقف شیبدار، حجت الاسلام والمسلمین هادی شفیع با بیان اینکه نوروز و ماه رمضان امسال، اداره کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف به منظور نشر معارف اهل بیت علیهم السلام و قرآن کریم و تبلیغ و ترویج سنت حسنه وقف اقدام به اعزام 1570 مبلغ به امامزادگان، بقاع متبرکه و مناطق محروم سراسر میهن اسلامی کرده است اظهار کرد: این مبلغان در اجرای طرح تفسیر و تلاوت قرآن کریم و جز خوانی به صورت خانه به خانه فعالیت چشمگیری دارند.

وی افزود: برپایی خیمه های معرفت در میدان اصلی شهر مناطق توریستی کنار ساحل و مکان های دارای ازدحام جمعیت و دور از فضای امامزادگان و بقا متبرکه، برگزاری غرفه های مختلف با موضوعاتی همچون گفتمان انقلاب اسلامی، جهاد تبیین، مشاوره و روانشناسی، کودک و نوجوان و بازی کافه ای به نام گفت وگو همراه با پذیرایی و پاسخ به شبهات دینی و همچنین اجرای مسابقات هنری نظیر تیاتر سرود عروسک گردانی، از دیگر فعالیت های مبلغان در قالب طرح های آرامش بهاری و ضیافت الهی هستند.

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه برنامه های متنوع فردی، جمعی و خانوادگی همراه با جوایز متنوع برای جذب حداکثری در قالب این طرح ها پیش بینی شده است گفت: از دیگر برنامه ها می توان به برگزاری دعاهای افتتاح، حدیث کسا و دعای کمیل، برپایی سلسله نشست های بصیرتی جوان در قالب سخنرانی چند رسانه ای در فضایی صمیمانه در خارج از شهر پارک ها سواحل و مناطق تفریحی و برگزاری جشن روزه اولی ها هر روز در یک شهر و روستا اشاره کرد.

وی ادامه داد: امامزاده گردی طرح دیگری است که با هدف شناساندن امامزادگان و بقاع متبرکه به نسل امروز برنامه ریزی شده البته در چارچوب این طرح به مباحث دیگری همچون بیان طرح کلی اندیشه اسلامی و پاسخ به شبهات سیاسی، مشاوره و روانشناسی کودک و نوجوان، خانواده و مباحث تحصیلی هم توجه شده است.

شفیع از حضور مبلغان اوقاف در کمپ های ترک اعتیاد و زندان ها خبر داد و گفت: در خیمه های معرفت همچنین به مبحث فرقه های انحرافی، مهدویت و امام شناسی هم توجه ویژه ای صورت می گیرد.

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه خاطرنشان کرد: این اداره کل در راستای پوشاندن جامعه عمل به منویات مقام معظم رهبری و بیانات ریاست معزز سازمان و توجه ویژه به قرآن کریم، طی ماه رمضان امسال نسبت به اعزام 100 تن از اساتید تفسیر حوزه علمیه به امامزادگان و بقاع متبرکه اقدام کرده است.

وی تصریح کرد: بر این اساس مفسران قرآن با حضور در نشست ها و محافل ترتیل خوانی و ایراد سخن در قالب تفسیر کلام وحی همراه با با پوشش رسانه ای از طریق صدا و سیما و رسانه های استانی اقدام به فعالیت تبلیغی می کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فعالیت 1570 مبلغ اوقاف در نوروز و رمضان 1403 – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فعالیت 1570 مبلغ اوقاف در نوروز و رمضان 1403 – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.