لیگ نخبگان آسیا| فرصت سوزی کار دست پرسپولیس داد/ شکست دوم سرخ ها در آسیا

لیگ نخبگان آسیا| فرصت سوزی کار دست پرسپولیس داد شکست دوم سرخ ها در آسیا

دیدار تیم های السد قطر و پرسپولیس در هفته سوم لیگ نخبگان به سود تیم قطری به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری سقف شیبدار، دیدار تیم های السد قطر و پرسپویلس از ساعت 19:30 در حضور بیش از 4 هزار هوادار در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه برگزار شد که در نهایت تیم السد قطر با نتیجه یک بر صفر برنده شد. 

این سومین بازی پرسپولیس در لیگ نخبگان است که فقط توانسته یک امتیاز بگیرد. این تیم که امشب به السد باخت در بازی اول هم به الاهلی عربستان باخته بود و مقابل پاختاکور در تهران مساوی کرده است. با این شکست شرایط پرسپولیس سخت شد و امید به صعود کمرنگ شد. 

پرسپولیس با یک امتیاز در رده دهم جدول لیگ 12 تیمی نخبگان قرار گرفته و السد با این برد 7 امتیازی شد و به رده دوم صعود کرد و پشت سر الهلال 9 امتیازی ایستاد. 

داور: یوسوکو اراکی( ژاپن) کارت زرد: رومن سایس( السد)، گاریدو( سرمربی) مسعود ریگی (پرسپولیس)گل: اوریبه (دقیقه 45+2) برای السد
ترکیب تیم پرسپولیس:الکسیس گندوز، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی گنجی، میلاد محمدی، فرشاد فرجی( از دقیقه 44 سهیل صحرایی) ، مسعود ریگی( از دقیقه 65 سروش رفیعی) ، میلاد سرلک، وحید امیری( از دقیقه 65 فرشاد احمدزاده) ، علی علیپور، امید عالیشاه، لوکاس ژوائو( از دقیقه 79 عیسی آل کثیر)ترکیب تیم السد قطر:مشعل برشام، بوعلام خوخی، پائولو اوتاویو( از دقیقه 80 محمد وعد) ، رومن سایس، طارق سلمان، کریستو گونزالس( از دقیقه 73 علی عبدالطیف) ، گیلرمه کوستا، ماتئوس اوریبه، محمد کامارا( از دقیقه 1+90 ماشال) ، اکرم عفیف و رافا موژیکا( از دقیقه 73 حسن الهیدوس) سرمربی: فیلکس سانچز

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لیگ نخبگان آسیا| فرصت سوزی کار دست پرسپولیس داد/ شکست دوم سرخ ها در آسیا" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لیگ نخبگان آسیا| فرصت سوزی کار دست پرسپولیس داد/ شکست دوم سرخ ها در آسیا"، کلیک کنید.