نماینده تیروکمان ایران سهمیه پارالمپیک پاریس را کسب کرد

نماینده تیروکمان ایران سهمیه پارالمپیک پاریس را کسب کرد

آفتاب نیوز :

در ادامه رقابت های بین المللی پاراتیروکمان در امارات، غلامرضا رحیمی در ماده ریکرو و در مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک پاریس، پس از یک دور استراحت در مرحله یک شانزدهم حریفی از تایلند را با نتیجه 7 بر یک شکست داد و در مرحله یک هشتم با نتیجه 6 بر 4 به پیروزی رسید.

او در مرحله یک چهارم حریفی از هند را با نتیجه 6 بر 4 شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله برابر کمانداری از انگلیس به تساوی 5-5 رسید که در تیر طلایی از سد این حریف نیز عبور کرد و راهی مرحله فینال شد.

رحیمی در مرحله فینال نماینده برزیل را 6 بر 2 شکست داد و موفق به کسب سهمیه پارالمپیک پاریس شد.

محمدرضا زندی، دیگر نماینده ایران در ماده W1 و در مرحله یک هشتم نهایی 134 بر 122 برابر حریفی از قزاقستان به پیروزی رسید و در مرحله یک چهارم نهایی 134 بر 124 برابر ورزشکاری از چک به برتری رسید.

زندی در مرحله نیمه نهایی 138 بر 132 برابر حریفی از فنلاند نتیجه را واگذار کرد و از کسب سهمیه پارالمپیک پاریس بازماند.

زندی در مسابقات بین المللی فزاع امارات فردا پنج شنبه به مصاف حریفی از ترکیه خواهد رفت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نماینده تیروکمان ایران سهمیه پارالمپیک پاریس را کسب کرد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نماینده تیروکمان ایران سهمیه پارالمپیک پاریس را کسب کرد"، کلیک کنید.