هشدار نارنجی ورود هوای سرد،‌ سیلاب و طغیان رودخانه‌ها

هشدار نارنجی ورود هوای سرد،‌ سیلاب و طغیان رودخانه‌ها

آفتاب‌‌نیوز :

مطابق نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی تا اواسط هفته آینده بارش‌ها در شمال کشور ادامه خواهد داشت.

برای امروز در شمال غرب و شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، سواحل دریای خزر بارش داریم.

با توجه به فعالیت سامانه بارشی برای شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی هشدار سطح نارنجی صادر شده و احتمال آب‌گرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی وجود دارد.

برای فردا شنبه علاوه بر مناطق ذکر شده، در استان‌های کردستان، زنجان، قزوین، ارتفاعات البرز و تهران بارش پیش‌بینی شده است.

 برای روز‌های یکشنبه تا سه‌شنبه هفته آینده بارش در سواحل دریای خزر و اردبیل تشدید می‌شود و احتمال آب‌گرفتگی و جاری شدن سیل وجود دارد. به دلیل کاهش محسوس دما در بازه یاد شده برای در ارتفاعات بخش شمالی کشور بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هشدار نارنجی ورود هوای سرد،‌ سیلاب و طغیان رودخانه‌ها" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هشدار نارنجی ورود هوای سرد،‌ سیلاب و طغیان رودخانه‌ها"، کلیک کنید.