ورود بیش از 298 هزار وسیله نقلیه به استان کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی

ورود بیش از 298 هزار وسیله نقلیه به استان کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی

سقف شیبدار/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی 9 روز نوروز، 298 هزار و 938 وسیله نقلیه وارد این استان شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 12 درصد کاهش در ورود را نشان می دهد.

«حمیدرضا پیمانجو» در گفت وگو با خبرنگار سقف شیبدار، با اشاره به آخرین وضعیت تردد در محورهای استان کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی، اظهار کرد: از 24 اسفندماه 1402 تا سوم فروردین ماه 1403، 260 هزار و 331 وسیله نقلیه از استان کهگیلویه و بویراحمد خارج شده است که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته 17 درصد کاهش نشان می دهد.

وی اظهار کرد: به طور میانگین هر ساعت یک هزار و 384 وسیله نقلیه وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش 12 درصدی داشت. هم چنین به طور متوسط هر ساعت یک هزار و 205 خودرو از این استان خارج شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش 17 درصدی نشان می دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از ابتدای طرح نوروزی تا سوم فروردین ماه 1403، محور یاسوج به اصفهان با 237هزار و 298 وسیله نقلیه، محور گچساران به شیراز با 229 هزار و 408 وسیله نقلیه و محور یاسوج به بابامیدان با 207هزار و552 وسیله نقلیه به ترتیب پرتردد ترین محورهای مواصلاتی استان کهگیلویه و بویراحمد بوده اند. 

پایان خبر سقف شیبدار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ورود بیش از 298 هزار وسیله نقلیه به استان کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ورود بیش از 298 هزار وسیله نقلیه به استان کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی"، کلیک کنید.