وفاداری به نظام پیام رسای مشارکت مردم در انتخابات است – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان

وفاداری به نظام پیام رسای مشارکت مردم در انتخابات است - خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری‌سقف شیبدار، استاندار هرمزگان از مشارکت مبارک مردم در صحنه پرافتخار انتخابات پانزدهم تیرماه قدردانی کرد.

در متن پیام مهدی دوستی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اعتبار نظام جمهوری اسلامی ایران؛ بزرگترین دستاورد مشارکت مبارک مردم در انتخابات مهم چهاردهمین دوره ریاست جمهوری است.

میدان انتخابات، عرصه صیانت از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به میدان‌داری مردم است که اعتبار و انسجام بخشی جهانی، نتیجه مطلوب این صحنه درخشان است.

جهان، حضور آگاهانه، پرشور و غرورانگیز شما مردم فهیم را به نظاره نشسته بود که با احساس مسئولیت قدرتمندانه تا دقایق پایانی زمان انتخابات پای صندوق‌های رأی حاضر بودید و اصالت وفاداری به انقلاب و آرمان‌های امام راحل «ره» و شهدا انقلاب را به رخ یاوه گویان ضد مشارکت کشیدید.

شما مردم شریف، روز گذشته به پیروی از ولایت فقیه، حماسه‌ای بی نظیر و افتخاری بزرگ را رقم زدید یقین دارم بار دیگر جهانیان پیام بزرگ استقلال و آزادی در سایه وفاداری به نظام را که با مشارکت خود مخابره نمودید، به روشنی دریافت کرده و دلسردی و یأس دشمنان و فتنه‌گران حاصل همیت و غیرت ستودنی تان می‌باشد.

اینجانب ضمن قدردانی از حضور شکوهمند یکایک شما مردم عزیز ایران و هرمزگان سربلند و با تشکر از تمامی نامزدهای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری که با حضورشان گرمابخش این رقابت بودند به جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب مردم تبریک عرض می‌کنم.

از درگاه خداوند منان برای شما قهرمانان حقیقی این صحنه باشکوه، سلامتی و توفیق روز افزون مسئلت دارم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وفاداری به نظام پیام رسای مشارکت مردم در انتخابات است – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وفاداری به نظام پیام رسای مشارکت مردم در انتخابات است – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.