پورمحمدی: فرهنگ، اقتصاد و سیاست در سایه خرد شکوفا می شود

پنجمین روز تبلیغات تلویزیونی داوطلبان ریاست جمهوری؛

پورمحمدی: فرهنگ، اقتصاد و سیاست در سایه خرد شکوفا می شود

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: شعار دولت من خرد، شادی و شادمانی است، جامعه با خرد و شادمانی پیش خواهد رفت تا در فرهنگ اقتصاد و سیاست شکوفا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری سقف شیبدار، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه -25 خرداد- در پنجمین روز تبلیغات نامزدها در برنامه «صف اول» حضور یافت.

پورمحمدی در ابتدای برنامه درباره سوابق انقلابی و مبارزاتی در نهضت اسلامی پیش از پیروزی توضیح داد و گفت: در روزهای نزدیک به پیروزی انقلاب عضو ستاد استقبال امام (ره) بودم. بعد از پیروزی انقلاب در خرداد ماه 1358 در یک دوره آموزش تشکیلات اداری و نظامی زیر نظر شهید آیت الله بهشتی و شید باهنر شرکت کردم؛ 24 شهریور 1358 به عنوان کارمند دادستانی در تهران آغاز به کار کردم؛ اوایل زمستان 1358 به عنوان دادستان مسجد سلیمان به خوزستان اعزام شدم. تااینکه در شهریور 1359 جنگ آغاز شد. 

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  گفت: تا خرداد 1360 در خوزستان بودم تا اینکه در 6 و 7 و 8 تیرماه حادثه تروریستی اتفاق افتاد به تهران آمدم پس از آن در خرداد 1361 دادستان مشهد و بعد از آن دادستان کل استان خراسان رضوی شدم. 

مردم ثروتمند یعنی دولت ثروتمند 

پورمحمدی پیش از توضیح دیدگاه ها و برنامه های خود، از گزارش یک پرونده بازرسی در زمان حیات حضرت امام (ره) توضیح داد که منجر به صدور فرمان هشت ماده ای امام (ره) شد، و درباره فعالیت های خود در وزارت کشور در دولت های مختلف پس از انقلاب اسلامی از وزارت اطلاعات، وزارت کشور و سازمان بازرسی کل کشور و بررسی پرونده های جاسوس در دستگاه های اجرایی و دستگیری بیش از 30 جاسوس نفوذی توضیح داد. 

وی گفت: شعار من خرد، شادی و شادمانی است، جامعه با خرد و شادمانی پیش خواهد رفت تا در فرهنگ اقتصاد و سیاست شکوفا شود، به همین نام دولت خود را دولت قرار گذاشتم. قرارهایی که باید انجام شود. رییس جمهوری آینده باید کشور و ظرفیت ها را بشناسد و متعهد به وعده ها و برنامه ها و قرارهایش با مردم باشد. 

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید: باید عدالت به عنوان شورای آرمانی انقلاب اسلامی باید محقق شود، مردم باید ثروتمد باشند تا دولت ثروتمند شود یعنی درآمد سرانه باید افزایش یابد. عدالت هم قدرت و ثروت را تضمین می کند.

خبر در حال تکمیل …

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پورمحمدی: فرهنگ، اقتصاد و سیاست در سایه خرد شکوفا می شود" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پورمحمدی: فرهنگ، اقتصاد و سیاست در سایه خرد شکوفا می شود"، کلیک کنید.