پیش بینی بیش از ۴۰۰ میلیون دلار صادرات غیرنفتی در یکساله ۱۴۰۳ در استان سمنان

پیش بینی بیش از ۴۰۰ میلیون دلار صادرات غیرنفتی در یکساله ۱۴۰۳ در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری سقف شیبدار  استان سمنان ، ناصر تبیانیان در دومین جلسه کارگروه توسعه صادرات استان که در استانداری و با حضور استاندار سمنان و مدیرکل دفتر غرب آسیای سازمان توسعه تجارت ایران برگزار شد با بیان این مطلب گفت: در ۴ ماه ابتدایی امسال صادرات در استان ، ۱۰ درصد افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: طی این مدت ، ۵۷۲ هزار تن کالا به ارزش ۱۰۳ میلیون دلار از گمرگات استان به کشورهای مختلف صادر شده است که از نظر ارزشی نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته ، ۱۰ درصد افزایش داشته است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان افزود: در این نشست و با حضور مدیرکل دفتر غرب آسیای سازمان توسعه تجارت ایران ، مسائل و مشکلات و نیازمندی های پیش روی صادرکنندگان استان به کشور عراق مطرح و راهکارهای لازم در جهت رفع آنها مورد بررسی قرار گرفت.

ناصر تبیانیان گفت: بالا بودن هزینه های حمل کالاهای صادراتی به کشور عراق ، درخواست نظارت بر جعل برند محصولات صادراتی به عراق ، مواجه بودن با نوسانات نرخ ارز و درخواست برخی صادرکنندگان جهت برگزاری نمایشگاه تخصصی و یا پاویون اختصاصی در این کشور از مهمترین موضوعاتی بود که در این نشست از سوی صادرکنندگان ارائه و مطرح شد.

وی اضافه کرد: در ۴ ماهه ابتدایی امسال در حدود ۳۳ هزار تن کالا به ارزش ۱۲ میلیون دلار به کشور عراق از سوی واحدهای تولیدی و بازرگانی استان صادر شده است .

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیش بینی بیش از ۴۰۰ میلیون دلار صادرات غیرنفتی در یکساله ۱۴۰۳ در استان سمنان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیش بینی بیش از ۴۰۰ میلیون دلار صادرات غیرنفتی در یکساله ۱۴۰۳ در استان سمنان"، کلیک کنید.