کشف اموال مسروقه و دستگیری ۴ سارق توسط مرزبانان هنگ سرخس – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان

کشف اموال مسروقه و دستگیری ۴ سارق توسط مرزبانان هنگ سرخس - خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری سقف شیبدار، سردار مجید شجاع اظهار کرد: در راستای برخورد با سارقین و افراد سودجو بویژه در سطح روستاهای مرزی، مرزبانان هنگ مرزی سرخس با اشرافیت اطلاعاتی موفق شدند طی ۲ عملیات جداگانه ۴ سارق را دستگیر و از ناحیه آنها اموالی که سرقت نموده بودند را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی افزود: مدتی قبل احدی از مرزنشینان با مراجعه با پاسگاه مرزی استان از سرقت مقادیری از اموالش خبر داد که بلافاصله موضوع در دستور کار اطلاعاتی و عملیاتی مرزبانان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مرزبانان با اشرافیت اطلاعاتی مخفی گاه سارقین را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه ۲ سارق را دستگیر و مقادیری اموال مسروقه (شامل یک دستگاه تلویزیون، ۳ دستگاه گوشی، تنه موتورسیکلت، ۳۰ متری لوله آبیاری و توری فلزی، هیتر برقی، گیرنده دیجیتال، و ادوات سرقت) را در محل کشف، که ۲ سارق در محل دستگیر و به همراه اموال کشف شده تحویل مراجع قضائی شد تا اموال مسروقه از طریق مبادی مربوطه تحویل مالباختگان شود.

شجاع از دستگیری ۲ سارق در عملیاتی دیگر خبر داد و عنوان داشت: مرزبانان هنگ مرزی سرخس با عنایت به اعلام سرقتی دیگر از مرزنشینان، موضوع را پیگیری و موفق شدند ۲ سارق را شناسایی و از مخفی گاه آنها نیز اقلام سرقتی شامل (موتور و رادیات یخچال، تلویزیون، ۷۰ کیلوگرم آهن و …) را کشف و سارقین به همراه اقلام تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با قدردانی از تلاش‌های بی منت همرزمانش در مرز، بیان کرد: مرزبانان استان در برخی از مقرها علاوه بر مرزبانی در حوزه انتظامی نیز فعالیت دارند و همواره در کنار مرزنشینان برای آسایش و آرامش آنها حضور دارند.

گفتنی است؛ طی ماه گذشته چندین مورد اموال سرقتی توسط مرزبانان هنگ سرخس منجمله ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و تحویل مالباختگان شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف اموال مسروقه و دستگیری ۴ سارق توسط مرزبانان هنگ سرخس – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف اموال مسروقه و دستگیری ۴ سارق توسط مرزبانان هنگ سرخس – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.