۱۱۰ هزار کلاس درس امسال بهسازی و شاداب سازی می‌شوند

وزیر آموزش و پرورش:

۱۱۰ هزار کلاس درس امسال بهسازی و شاداب سازی می‌شوند

وزیر آموزش و پرورش گفت: در سال گذشته حدود ۷۰ هزار کلاس درس در طرح شهید عجمیان آماده شد و امسال ۱۱۰ هزار کلاس درس در برنامه قرار گرفته است که ۷۰ هزار کلاس در تابستان و ۴۰ هزار کلاس در ایام نوروز بهسازی و شاداب‌سازی می‌شوند.

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری سقف شیبدار، رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش در بازدید از طرح شهیدعجمیان استان خراسان رضوی، اظهارکرد: طرح شهید عجمیان یک طرح تربیتی است که طی آن گروه‌های جهادی دانش‌آموزی و معلمان به کمک سازمان نوسازی و مدرسه‌ها می‌آیند و با شاداب سازی مدارس را برای سال تحصیلی جدید آماده می‌کنند.

وی ادامه داد: در سال گذشته حدود ۷۰ هزار کلاس درس در طرح شهید عجمیان آماده شد و امسال ۱۱۰ هزار کلاس درس در برنامه قرار گرفته است که ۷۰ هزار کلاس در تابستان و ۴۰ هزار کلاس در ایام نوروز بهسازی و شاداب‌سازی می‌شوند.

صحرایی بیان کرد: استان خراسان رضوی در این عرصه نیز پیشتاز است و حدود ۱۰ هزار کلاس درس در استان خراسان رضوی در حال بهسازی، نوسازی و شاداب‌سازی هستند و از تمام دست اندرکاران خصوصا فرهنگیان و دانش آموزانی که در این پروژه تربیتی سهیم هستند صمیمانه متشکرم.

ضرغام پرنیان دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی کشور نیز در این بازدید، عنوان کرد: قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی از زمان تشکیل تلاش کرده است تمام ظرفیت‌های برون وزارتی را در مناطق مرزی، عشایری و حاشیه شهر بسیج کند تا کمبود‌ها را تا حدی جبران و به عدالت نزدیک‌تر کند.

وی گفت: یکی از کار ویژه‌های انجام شده این قرارگاه اجرای طرح سیدروح الله عجمیان است که در سال گذشته حدود ۷۰ هزار کلاس درس مرمت و شاداب سازی شد.

پرنیان ادامه داد: امسال به لطف خداوند و با استقبال دانش آموزان و معلمان حدود ۱۷ هزار ۲۰۰ گروه جهادی، دانش آموزی و معلمی ثبت شده و ما به دنبال این هستیم که هر مدرسه یک گروه جهادی داشته باشد.

این مقام مسئول بیان کرد: این طرح اگر چه ظاهرش عمرانی است، اما در واقع یک کار تربیتی است و در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اجرا می‌شود که در راستای ساحت احساس مسئولیت اجتماعی است و باعث می‌شود دانش آموز، معلم و مردم احساس تکلیف کنند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در پایان خاطر نشان کرد: الحمدلله استان خراسان رضوی در این فعالیت جهادی پیشرو است و از تمام ظرفیت‌ها در این استان استفاده می‌شود و ان شاءالله تا زمانی که تمام مدارس ما بهسازی و شاداب سازی شوند این مسیر ادامه خواهد داشت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۱۱۰ هزار کلاس درس امسال بهسازی و شاداب سازی می‌شوند" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۱۱۰ هزار کلاس درس امسال بهسازی و شاداب سازی می‌شوند"، کلیک کنید.