هدف گذاری برای افتتاح آزادراه منجیل – رودبار، تا پایان سال

هدف گذاری برای افتتاح آزادراه منجیل - رودبار، تا پایان سال

به گفته مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور، با افتتاح آزادراه منجیل – رودبار و راه آهن رشت – کاسپین، بخش اعظمی از هدف گذاری برای توسعه شبکه حمل ونقل کشور در سال 1402 محقق می شود.

به گزار ش سقف شیبدار،  آزادراه منجیل -رودبار باقی مانده آزادراه قزوین – رشت است و در عین حال، مردم شهرستان رودبار در پیک ترافیک دچار مشکلات فراوانی می شوند و اهالی برخی از روستاها تا رسیدن به شهر چندین ساعت در ترافیک می مانند و تکمیل هشت کیلومتر آزادراه منجیل – رودبار از این جهت هم حایز اهمیت است.

اردیبهشت ماه بود که خیرالله خادمی – مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور – ابراز امیدواری کرد که حداکثر تا آبان ماه 1402 این پروژه برای عبور مردم آماده شود و گفت که با احداث این آزادراه، از حجم بالای ترافیک آزادراه رشت به قزوین کاسته خواهد شد؛ اما این وعده عملی نشد و پس از آن خادمی اظهار کرد که شرکت ساخت برنامه دارد این آزادراه را تا پایان بهمن  ماه تکمیل کند.

خادمی همچنین در پاسخ به اینکه آزادراه منجیل – رودبار چه زمانی بهره برداری می شود، گفت: این آزادراه جزو پروژه های امسال بوده و برنامه ریزی ها برای آن مطرح شده است.

همچنین در حالی که برخی اظهارات مبنی بر ممانعت کسبه رودبار از پیشرفت پروژه منجیل – رودبار شنیده می شود، معاون وزیر راه و شهرسازی در این خصوص توضیح داد: چنین مانعی وجود ندارد؛ اما 300 میلیارد تومان برای تکمیل آزادراه زنجیل – رودبار نیاز است که در صورت تامین اعتبار، این آزادراه تا پایان سال قابل بهره برداری خواهد بود.

بیشتر بخوانید

وعده تکمیل باند رفت منجیل – رودبار تا پایان سال

تکمیل آزادراه منجیل – رودبار، 300 میلیارد تومان دیگر هزینه دارد

در آخرین اظهار نظرها درباره آزادراه منجیل – رودبار، خادمی به تازگی با اشاره به افتتاح دو ابرپروژه راهسازی کشور در استان گیلان تا پایان سال جاری گفت: با افتتاح آزادراه منجیل – رودبار و راه آهن رشت – کاسپین، بخش اعظمی از هدف گذاری برای توسعه شبکه حمل ونقل کشور در سال 1402 محقق می شود.

پایان خبر سقف شیبدار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هدف گذاری برای افتتاح آزادراه منجیل – رودبار، تا پایان سال" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هدف گذاری برای افتتاح آزادراه منجیل – رودبار، تا پایان سال"، کلیک کنید.