مقاوم سازی 5120 واحد مسکونی روستایی آذربایجان غربی آغاز شد – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان

مقاوم سازی 5120 واحد مسکونی روستایی آذربایجان غربی آغاز شد - خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان

علیرضا مقدم در گفت و گو با خبرنگار سقف شیبدار با اجرای طرح مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی در تمام شهرهای استان افزود: در مجموع سهمیه 17 هزار و 500 متقاضی ساخت مسکن مقاوم روستایی به بنیاد مسکن ابلاغ شده که از این تعداد فرآیند ساخت برای 5 هزار و 120 واحد آغاز شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: پرونده متقاضیان ساخت 9 هزار و 400 واحد مسکونی مقاوم روستایی در قالب طرح ویژه بهسازی از سوی این اداره کل به بانک های عامل استان معرفی شدند.

مقدم با بیان اینکه به منظور کاهش قیمت و تامین نیاز مسکن کشور ساخت واحدهای مسکونی مقاوم روستایی در قالب طرح ویژه بهسازی اجرا می گردد بیان کرد: برای ساخت مسکن مقاوم روستایی تاکنون 9 هزار و 400 واحد مسکونی جهت عقد قرارداد به بانک های عامل معرفی شده اند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به افزایش تسهیلات روستایی گفت: با توجه به مصوبات هیات دولت، میزان تسهیلات از 200 به 350 میلیون تومان افزایش یافته است که با کارمزد 5 درصد و بازپرداخت 20 ساله بهترین شرایط تسهیلات اجرایی شده تا با کمترین میزان آورده مردم بیشترین ساخت و ساز رخ داده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مقاوم سازی 5120 واحد مسکونی روستایی آذربایجان غربی آغاز شد – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مقاوم سازی 5120 واحد مسکونی روستایی آذربایجان غربی آغاز شد – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.