نخستین رویداد ایده پردازی و نوآوری اجتماعی درهرمزگان برگزارمی شود – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان

نخستین رویداد ایده پردازی و نوآوری اجتماعی درهرمزگان برگزارمی شود - خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار سقف شیبدار، احسان کامرانی پیش از ظهر یکشنبه در نشستی با خبرنگاران عنوان کرد: نخستین رویداد ایده پردازی و نوآوری اجتماعی استان هرمزگان با هدف پیشگیری و کنترل از آسیب های اجتماعی و افزایش نشاط و سرمایه اجتماعی با حمایت معاونت مشارکت های اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور با راهبری اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی و دبیری دانشگاه علمی و کاربردی استان برگزار می شود.

وی افزود: این رویداد نوآورانه با محوریت مسایل اجتماعی الویت دار استان و شهرستان ها در حوزه های اعتیاد، جمعیت، خودکشی، زنان سرپرست خانوار، ارتقاء سرمایه و نشاط اجتماعی… برگزار و علاقه مندان می توانند ایده های خود زمینه ها به دبیرخانه رویداد ارسال کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، تصریح کرد: به ایده های ارسالی برتر پس از داوری تا سقف دویست میلیون ریال حمایت خواهد شد.

کامرانی، خاطرنشان کرد: کلیه علاقه مندان به حوزه مسایل اجتماعی، دانشجویان و اساتید دانشگاه ها، طلاب، سازمان های مردم نهاد و تشکل های مردمی می توانند در این رویداد شرکت کنند.

وی گفت: کلیه علاقمندان به شرکت در نخستین رویداد ایده پردازی و نوآوری اجتماعی استان هرمزگان می توانند از طریق راههای ارتباطی زیر نسبت به دریافت اطلاعات بیشتر و ارسال آثار خود تا پایان اسفند 1402 اقدام کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نخستین رویداد ایده پردازی و نوآوری اجتماعی درهرمزگان برگزارمی شود – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نخستین رویداد ایده پردازی و نوآوری اجتماعی درهرمزگان برگزارمی شود – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.