زیباسازی شهری در دستور کار شهرداری کرمانشاه – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان

زیباسازی شهری در دستور کار شهرداری کرمانشاه - خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان

برومند نامداری در گفت وگو با خبرنگار سقف شیبدار اظهار کرد: پس از پایان تبلیغات انتخابات و ایام چهارشنبه سوری در شهر کرمانشاه عملیات زیباسازی معابر شهری در دستور کار شهرداری کرمانشاه قرار گرفت.

وی افزود: رنگ آمیزی جداول و دیواره های پل ها و تقاطع های غیرهمسطح در حال حاضر در حال اجرا است و بر اساس پیش بینی های انجام گرفته تا 28 اسفند عملیات رنگ آمیزی به پایان خواهد رسید.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: نورپردازی شهری نیز از دیگر اقدامات زیباسازی شهرداری در ایام نوروز خواهد بود که بر اساس تصمیمات اتخاذ شده اقداماتی در این حوزه صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: مسیرهای منتهی به اماکن گردشگری بر اساس توافقات نورپردازی ویژه ای خواهد داشت تا فضای بصری شهر کرمانشاه زیباتر شود.

نامداری خاطرنشان کرد: مسیر بلوار تاقبستان، خیابان مدرس، میدان فردوسی و مسیر بلوار سراب قنبر نیز که هرساله در نوروز مورد استقبال گردشگران قرار می گیرد نورپردازی ویژه خواهد شد.

وی ادامه داد: سامانه تلفنی 137 شهرداری کرمانشاه آماده دریافت گزارشات مردمی در خصوص جمع آوری نخاله و زباله و همچنین سگ های ولگرد است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "زیباسازی شهری در دستور کار شهرداری کرمانشاه – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "زیباسازی شهری در دستور کار شهرداری کرمانشاه – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.