90 هزار مسافر وارد شهرستان عسلویه شد – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان

90 هزار مسافر وارد شهرستان عسلویه شد - خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان

سیدعلی هاشمی در گفت وگو با خبرنگار سقف شیبدار اظهار داشت: از 29 اسفند تا پایان روز پنجم فروردین ماه سال جاری بیش از 90 هزار مسافر نوروزی وارد شهرستان عسلویه شده اند.

فرماندار عسلویه افزود: از این تعداد مسافر نوروزی بخش قابل توجهی در شهرستان اقامت یافته اند و بخشی هم بدون اقامت از شهرستان عبور کرده اند همچنین بخشی از این مسافرینی که در شهرستان اقامت یافته اند در مدارس، کمپ ها، هتل ها و مراکز اقامتی اسکان یافته اند.

وی گفت: با توجه به شرایط جوی برای اسکان مسافرین در شرایط اضطراری نیز سالن های تربیت بدنی پیش بینی شده است.

فرماندار عسلویه اظهار داشت: با توجه به جاذبه های گردشگری طبیعی، ساحلی و صنعتی شهرستان عسلویه هرساله پذیرای تعداد قابل توجهی گردشگر است که از سراسر کشور این شهرستان را برای سفرهای نوروزی خود انتخاب می کنند.

هاشمی افزود: عمده مسافران امسال از جاذبه های گردشگری شهرستان عسلویه از جمله سواحل زیبای بنود هاله و چریف، جنگل های حرا و پارک ملی نایبند آبشار درزو اخند، آبشارهای کلات و بیدخون و روستای تاریخی بندو دیدن کرده اند و برای خرید انواع کالاهای ته لنجی به بازارهای عسلویه و نخل تقی مراجعه می کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "90 هزار مسافر وارد شهرستان عسلویه شد – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "90 هزار مسافر وارد شهرستان عسلویه شد – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.