انجام 2722 مورد بازرسی از مساجد و حسینه های هرمزگان در ماه مبارک رمضان

انجام 2722 مورد بازرسی از مساجد و حسینه های هرمزگان در ماه مبارک رمضان

سقف شیبدار/هرمزگان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: تاکنون 2722 بازدید از مساجد و حسینه ها و محل های برگزاری مراسمات مذهبی استان هرمزگان توسط بازرسان بهداشت محیط انجام شده است.

عبدالجبار ذاکری با اعلام این خبر اظهار کرد: در طرح سلامت رمضان تعداد 34 هزار و  818 بازدید توسط بازرسان بهداشت محیط از مراکز تهیه، توزیع و فروش موادغذایی و اماکن عمومی و سامانه های آبرسانی انجام شد که دراین راستا بیش از 33 هزار و 656 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی در استان کشف و معدم شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بیان کرد: همچنین 516 نمونه مواد غذایی که بیشتر نمونه زولبیا و بامیه و آش و حلیم بود به منظور کنترل موادغذایی نمونه برداری و جهت بررسی به آزمایشگاه غذا و دارو ارسال شد.

ذاکری اظهار کرد: از تعداد بازدیدهای انجام شده، بیش از 240 واحد متخلف به مراجع قضایی معرفی و تعداد 149 واحد متخلف پلمب شده است.

وی افزود: در این طرح که همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان شروع شد، نظارت های بهداشتی بر فعالیت مراکز تهیه، توزیع و فروش موادغذایی و اماکن عمومی از جمله محل های تهیه و فروش زولبیا، بامیه، شیرینی سنتی، آش و حلیم، مساجد و اماکن متبرکه، رستوران ها، کبابی ها و اغذیه فروشی ها تشدید شد.

عبدالجبار ذاکری تصریح کرد: تعداد 20 هزار و 972 مورد کلرسنجی و تعداد 885 نمونه برداری از آب شرب مصرفی توسط بازرسان بهداشت محیط استان انجام شده است.

پایان خبر سقف شیبدار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انجام 2722 مورد بازرسی از مساجد و حسینه های هرمزگان در ماه مبارک رمضان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انجام 2722 مورد بازرسی از مساجد و حسینه های هرمزگان در ماه مبارک رمضان"، کلیک کنید.