مدیران مناطق دهگانه شهرداری کرج از محلات غافل نشوند – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان

مدیران مناطق دهگانه شهرداری کرج از محلات غافل نشوند - خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری سقف شیبدار، مسعود محمدی صبح شنبه در جلسه شورای اداری شهرداری کرج که در مجموعه فرهنگی ورزشی میلاد برگزار شد، گفت: سال جدید با رشادت بزرگ مردان در مرزها و خارج از آن آغاز شد تا مردم در جای جای کشور در امنیت و آرامش به سر ببرند. ضمن محکوم کردن حوادث تروریستی اخیر شهادت سرداران را تبریک و تسلیت عرض می کنم.

رییس شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: امسال سال آخر مدیریت دوره ششم بوده و موفقیت شورا در کنار همه مدیران مدیریت شهری است، بر این اساس باید برای جذب درآمد تعیین شده تلاش شود. پروژه های خوبی از جمله تقاطع، خط ویژه اتوبوس تندرو، بزرگراه شمالی، مترو و … در سطح شهر آغاز شده که امیدواریم هرچه سریع تر به سرانجام برسند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ردیف های بودجه ای که در بودجه شهرداری توسط شورای اسلامی شهر کرج به تصویب رسید، وضعیت رسیدگی به محلات در اولویت مدیران مناطق دهگانه شهرداری قرار گیرد.

محمدی درآمد و جذب 108 درصدی بودجه را نشان دهنده تلاش همه مدیران شهرداری دانست و عنوان کرد: ردیف های بودجه ای که برای ساماندهی محله ها به تصویب شورای شهر رسید، توسط مدیران مناطق رسیدگی و نسبت به آنها اقدام شود؛ کارنامه موفق مجموعه مدیریت شهری مختص یک مجموعه نیست و حاصل تلاش همه مدیران شهری است.

وی گفت: پیشنهاد می شود شهردار در هر فصل از مجموعه مدیریت و کارکنانی که در جهت جذب مضاعف درآمد تلاش کرده اند را مورد تقدیر و تشویق قرار دهد تا موجب ایجاد انگیزه در سایر مدیران شود. با توجه به آمار سایر کلانشهرها شهرداری کرج در جذب تبصره 6 موفق عمل کرده و موجب تعجب سایر کلانشهرها شد که این امر نشانگر تلاش همه مدیران بود.

رییس شورای اسلامی شهر کرج اظهار کرد: در ابتدای دوره ششم شورای شهر کرج، بودجه 400/ 4 میلیارد تومانی را تحویل گرفتیم و امسال بودجه را به رقمی بالغ بر 21 میلیارد تومان رساندیم که برازنده کرج است اما در مقایسه با سایر کلانشهرها عقب هستیم و باید تلاش کنیم که در راستای جذب درآمد و افزایش آن به موفقیت بالاتری برسیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مدیران مناطق دهگانه شهرداری کرج از محلات غافل نشوند – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مدیران مناطق دهگانه شهرداری کرج از محلات غافل نشوند – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.