تدوین برنامه های عملیاتی شرکت آبفا کردستان برای تحقق شعار سال 1403

تدوین برنامه های عملیاتی شرکت آبفا کردستان برای تحقق شعار سال 1403

به گزارش خبرگزاری سقف شیبدار از سنندج، محمد فرهاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به نامگذاری امسال به نام جهش تولید با مشارکت مردم، تدابیر مناسبی برای افزایش خدمات رسانی با نگاه به شعار سال در نظر گرفته شده و اجرا می شود.

وی افزود: آبرسانی به روستاهای استان در قالب چند جبهه عملیاتی از جمله طرح جهاد آبرسانی به 169 روستای استان و آبرسانی بلندمدت به شهرها با هدف جلب مشارکت مردم و خیرین آبرسان، رونق تولید و اشتغال در روستاها و استفاده از تولیدات و تجهیزات کارخانجات داخلی از طریق اجرای خطوط انتقال و شبکه های آب در روستاها و شهرهای استان از مهمترین برنامه های تدوین شده در راستای تحقق شعار امسال در حوزه آبفا است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان گفت: اجرای طرح های توسعه ای فاضلاب در شهرها و روستاهای استان با هدف جلب مشارکت مردم، رونق تولید و اشتغال، استفاده از تولیدات و تجهیزات کارخانجات داخلی، ارتقای سطح بهداشت جامعه و ساماندهی فاضلاب شهرها و روستاها دیگر اولویت مهم شرکت آب و فاضلاب استان در حوزه فاضلاب برای امسال است.

فرهاد تصریح کرد: خرید لوازم و تجهیزات کنتور و ست های انشعاب و تهیه دستورالعمل بازرگانی به منظور خرید و استفاده از تولیدات داخلی با هدف حمایت از تولیدات و تولیدکنندگان داخلی، جهش تولید و نوسازی و ارتقاء خدمات، برنامه مهم دیگر شرکت آبفا برای امسال است.

وی ابراز امیدواری کرد با به ثمر نشستن این برنامه های عملیاتی، زمینه تحقق واقعی و عینی شعار سال 1403 در حوزه آب و فاضلاب استان کردستان فراهم شود.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تدوین برنامه های عملیاتی شرکت آبفا کردستان برای تحقق شعار سال 1403" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تدوین برنامه های عملیاتی شرکت آبفا کردستان برای تحقق شعار سال 1403"، کلیک کنید.