هت تریک کارلتو مقابل ژاوی در یک فصل / چوب جادویی بلینگام تفاوت ها را رقم زد

هت تریک کارلتو مقابل ژاوی در یک فصل / چوب جادویی بلینگام تفاوت ها را رقم زد

ال کلاسیکوی برگشت لالیگا در سانتیاگو برنابیو برگزار شد و ریال مادرید میزبان موفق شد در آخرین دقایق کاتالان ها را شکست دهد.

به گزارش سقف شیبدار، در هفته سی ودوم لالیگا، تیم فوتبال ریال مادرید در خانه میزبان بارسلونا بود و پس از 120 دقیقه پرفشار در اتحاد، باید بازی بزرگ لالیگا را انجام می داد و در نهایت با نتیجه 3 بر 2 پیروز و یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک تر شد.

اشتباه لونین در ششمین دقیقه منجر به گل اول بارسا شد اما وینیسیوس خیلی زود کار را به تساوی کشاند. در نیمه دوم هم فرمین لوپس در دقیقه 69 دروازه لونین را گشود اما 4 دقیقه بعد وازکز گل تساوی بخش مادریدی ها را به ثمر رساند.

در حالی که تصور می شد بازی با همین نتیجه به پایان برسد اما بلینگام مثل بازی رفت در نقش ابرقهرمان برای ریالی ها ظاهر شد و دروازه تراشتگن را فرو ریخت تا کارلتو در این فصل و در تمام رقابت ها هر 3 بازی مقابل ژاوی را ببرد.

همچنین عصر یکشنبه آلاوس در خانه با 2 گل اتلتیکومادرید را شکست داد تا کار سیمیونه برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا سخت تر شود.

به این ترتیب، ریال مادرید، بارسلونا و ژیرونا به ترتیب با 81، 70 و 68 امتیاز در رتبه های اول تا سوم لالیگا قرار دارند.

نتایج سایر بازی ها به شرح زیر است:

ختافه 1 – 1 سوسیه داد

آلمریا 1 – 2 ویاریال.

پایان خبر سقف شیبدار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هت تریک کارلتو مقابل ژاوی در یک فصل / چوب جادویی بلینگام تفاوت ها را رقم زد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هت تریک کارلتو مقابل ژاوی در یک فصل / چوب جادویی بلینگام تفاوت ها را رقم زد"، کلیک کنید.