بازدیدهای میدانی و بررسی عملکرد شرکت ها و دفاتر تاکسیرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسایل تاکسیرانان
مالکی اعلام کرد:
سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران در بازدید از دفاتر تاکسیرانی مناطق تاکسیرانی از برنامه های این سازمان درجهت رفع مشکلات تاکسیرانان خبر داد.
به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری سقف شیبدار، شادی مالکی در حاشیه بازدید از دفاتر تاکسیرانی مناطق گفت: هدف از بازدید دفاتر مناطق این است که از نزدیک با خدمت رسانی در مراکز و همچنین مشکلات تاکسیرانان آشنا شویم و در راستای بهبود شرایط این قشر زحمتکش گام برداریم.
وی هدف از راه اندازی دفاتر را تمرکززدایی در سازمان تاکسیرانی دانست و افزود: بر همین اساس دفاتری در مناطق 22 گانه افتتاح شده و خدماتی نظیر انواع خدمات اداری، رفاهی، خدمات خرید و فروش خودرو و … در آن ارایه می شود. مالکی ادامه داد: یکی از بزرگترین مطالبات تاکسیرانان در خصوص دفاتر، افزایش سرعت عملکرد دفاتر در اجرای درخواست هایشان به ویژه امور دفتری بود و همچنین تقاضا داشتند دریافت هزینه ها توسط شرکت ها نظام مند شود.
سرپرست سازمان تاکسیرانی بر تداوم این بازدید ها تاکید کرد و گفت: ما به صورت هفتگی از دفاتر و شرکت ها بازدید خواهیم داشت تا با ارتباط مستقیم و بی واسطه با تاکسیرانان، برای حل مشکلات و چالش هایشان گام برداریم. در این بازدید ها تعدادی از تاکسیرانان به بیان مشکلات شان در خصوص نوسازی تاکسی ها، بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی، سیما تاکسی و یا ثبت نام برای پروانه اشتغال پرداختند. همچنین برخی از تاکسیرانان با توجه به مشکلات مالی درخواست تسهیلاتی در خصوص بهسازی خودروهایشان داشتند.
آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازدیدهای میدانی و بررسی عملکرد شرکت ها و دفاتر تاکسیرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسایل تاکسیرانان" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازدیدهای میدانی و بررسی عملکرد شرکت ها و دفاتر تاکسیرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسایل تاکسیرانان"، کلیک کنید.