فردا آخرین مهلت دریافت مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ است – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان

فردا آخرین مهلت دریافت مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ است - خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری سقف شیبدار، علی دانشی افزود: طرح فجرانه از هفدهم بهمن آغاز شده و فردا به پایان می رسد و مشمولان تا فردا مهلت دارند مرحله سوم این یارانه را دریافت کنند.

وی بیان داشت: استقبال هم استانی ها از اجرای این طرح مطلوب بوده به طوری که امروز بیش از 938 هزار و 250 تراکنش در استان ثبت شده است.

دانشی تصریح کرد: با اجرای طرح فجرانه، فردی با دهک درآمدی یک تا سه به جای دریافت 400 هزار تومان یارانه، 620 هزار تومان و فردی با دهک درآمدی چهار تا هفت، به جای دریافت 300 هزار تومان، 520 هزار تومان یارانه دریافت خواهد کرد.

وی اظهار داشت: در این طرح یک سبد 11 قلمی برای تامین حداقل کالری، پروتیین، ریزمغذی و ویتامین های لازم برای هر فرد منطبق با نظر انستیتو تغذیه ایران با قیمت های مبنای سال 1401 انتخاب شده است.

دانشی با بیان اینکه مابه التفاوت قیمت سبد مبنا سال 1401 با قیمت روز از محل یارانه جدید دولت تامین می شود، گفت: قیمت روز سبد مشتمل بر 11 قلم 743 هزار و 750 تومان بوده که خانوار دهک های اول تا هفتم در صورت خرید بسته باید قیمت سال 1401 را به مبلغ 523 هزار و 300 تومان از جیب خود پرداخت کنند و مابه التفاوت آن تا قیمت روز به مبلغ 220 هزار و 450 تومان از محل اعتبار جدید دولت تامین می شود.

وی افزود: تاکنون 266 هزار و 724 خانوار از این طرح بهره مند شده اند و 652 میلیارد و 277 میلیون و 195 هزار تومان هم اعتبار در استان استفاده شده است و در مرحله دوم حدود 277 هزار خانوار از این طرح استفاده کردند و این رقم در این مرحله کاهش داشته که انتظار می رود جاماندگان تا فردا از این طرح بهره مند شوند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فردا آخرین مهلت دریافت مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ است – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فردا آخرین مهلت دریافت مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ است – خبرگزاری سقف شیبدار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.