یک دلار سند دارید، رو کنید!

یک دلار سند دارید، رو کنید!

آفتاب نیوز :

میثاقی اتهامات منتشر شده در فضای مجازی در مورد دریافت سکه و دلار از باشگاه مس رفسنجان را رد کرد.

محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر، در برنامه دوشنبه شب این هفته به پرونده «فساد در فدراسیون فوتبال» و شایبه دخیل بودن عوامل این برنامه در رشوه های پرداختی واکنش بسیار تندی نشان داد.

چکیده صحبت های میثاقی را بخوانید:

 متاسفانه یک گروه مافیایی فاسد هم در فوتبال وجود دارد که صاحب قدرت است و در بخش های مختلف از رسانه تا مدیر فدراسیون فوتبال و مربی حضور دارند.

 این گروه مافیایی الان که پرونده باز شده، دوست دارد شلوغ کند و انگ بزند تا خودش کنار برود، ولی این بار کورخوانده و نمی تواند در برود.

 این یک مبارزه سیستماتیک با فساد در فوتبال است که از یک باشگاه (مس رفسنجان) شروع شده و شاید در باشگاه هم استانی و باشگاه های دیگر هم ادامه پیدا کند.

 هر فردی که سند یا مدرکی دارد که تیم فوتبال برتر یک ریال یا دلار تخلف کرده، منتشر کند تا ما هم پخش کنیم. خیلی ها از باشگاه های دیگر درگیر این پرونده خواهند شد.

 میثاقی در بخشی از دفاعیه خود از برنامه فوتبال برتر و مهدی هاشمی تهیه کننده آن گفت: (م-ه) (ص-ذ) نگویید، هر مدرکی از عوامل فوتبال برتر دارید منتشر کنید!

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یک دلار سند دارید، رو کنید!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یک دلار سند دارید، رو کنید!"، کلیک کنید.